Jump to content

bruggen

acount manager

Recommended Posts

wie kan mij vraag beandwoorden mijn vraag luid: zijn er kapote bruggen in gta sanandreas zo ja dan ben ik heel erg boos :angry:

1. Deze vraag hoort in het SA gedeelte.

2. Nee er zijn geen kapotte bruggen, ze zijn alleen afgesloten in het begin :puh:

Delen op andere websites

wie kan mij vraag beandwoorden mijn vraag luid: zijn er kapote bruggen in gta sanandreas zo ja dan ben ik heel erg boos :angry:

Ten eerste post je dit in totaal de verkeerde sectie. Wil je al weer een waarschuwing?

Natuurlijk zijn er bruggen in GTA San Andreas. Er zijn er heel veel waarvan natuurlijk ook een paar kapotte maar dat is natuurlijk heel cool want daar kan je natuurlijk over schansen naar de andere kant.

Delen op andere websites

Natuurlijk zijn er bruggen in GTA San Andreas. Er zijn er heel veel waarvan natuurlijk ook een paar kapotte maar dat is natuurlijk heel cool want daar kan je natuurlijk over schansen naar de andere kant.

Ik denk dat hij bedoelt of de bruggen weer kapot zijn in het begin, zodat je niet naar een ander eiland kunt. Dat zijn ze dus niet, maar ze zijn wel afgesloten, dus je kan ook in SA niet gelijk naar de andere 'staten'.

Delen op andere websites

Ik denk dat hij bedoelt of de bruggen weer kapot zijn in het begin, zodat je niet naar een ander eiland kunt. Dat zijn ze dus niet, maar ze zijn wel afgesloten, dus je kan ook in SA niet gelijk naar de andere 'staten'.

kan je wel !(zwemmen, vliegen,...)maar houd dan wel rekening met een 4-sterren wanted level of hoger! en ze gaan niet weg! noch met cheats, noch in de Pay'n'Spray ;)

Delen op andere websites

kan je wel !(zwemmen, vliegen,...)maar houd dan wel rekening met een 4-sterren wanted level of hoger! en ze gaan niet weg! noch met cheats, noch in de Pay'n'Spray ;)

Ik geloof wel met cheats die van "geen politie" dan kun je naar het andere eiland.

Delen op andere websites

Ik geloof wel met cheats die van "geen politie" dan kun je naar het andere eiland.

correctie: de cheat ' nooit politie achter je aan' werkt hier wel, je hebt dus echt NOOIT politie achter je aan, zelfs niet in een andere 'staat'! :puh:

CHEAT: O, right, O, right, left, square, triangle, up ;)

Delen op andere websites

correctie: de cheat ' nooit politie achter je aan' werkt hier wel, je hebt dus echt NOOIT politie achter je aan, zelfs niet in een andere 'staat'! :puh:

CHEAT: O, right, O, right, left, square, triangle, up ;)

dus je kan in het begin overal komen :blink:

ja als je die cheat ook invoert dan :rolleyes:

Delen op andere websites

dus je kan in het begin overal komen :blink:

ja als je die cheat ook invoert dan :rolleyes:

Ja.. maar dat zal je wel moeten zwemmen ( of vliegen of whatever ) want de bruggen zijn gesloten in het begin.

Delen op andere websites

[...]natuurlijk over schansen naar de andere kant.

.... en ze gaan niet weg! noch met cheats, noch in de Pay'n'Spray

de kledingzaak wel ff binnengaan andere bril of whatever en de politie is weg

btw tot dat je weer uit de winkel komt :puh:

Bewerkt: door maartenmensen
Delen op andere websites

er is wel een kapotte brug!

Als je nou eerst even leest waar het om gaat..

Hij bedoelt of de bruggen in het begin van het spel weer kapot zijn zodat je niet naar de andere delen van het spel kan ( zoals in GTA3 dus het geval was ).

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...