AthenicSword Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 volgens mij is allen die brug die biohazard aanwees kapot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 die brug bij je huis is ook een beetje kapot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 (bewerkt) er is wel een kapotte brug! Als je nou eerst even leest waar het om gaat.. Hij bedoelt of de bruggen in het begin van het spel weer kapot zijn zodat je niet naar de andere delen van het spel kan ( zoals in GTA3 dus het geval was ). dat heeft hij helemaal niet gevraagd of de bruggen naar een ander staat zijn gebroken hij vraag gewoon of er kapotte bruggen zijn ! jij hebt zelf het topic aangespannen dat het over die bruggen gaan naar een andere staat Bewerkt: 28 april 2005 door Biohazard1990yakuza Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 dus je kan in het begin overal komen :blink: ja als je die cheat ook invoert dan :rolleyes: Ja.. maar dat zal je wel moeten zwemmen ( of vliegen of whatever ) want de bruggen zijn gesloten in het begin. dan neem je toch de trein ? [-Spider-] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 dat heeft hij helemaal niet gevraagd of de bruggen naar een ander staat zijn gebroken hij vraag gewoon of er kapotte bruggen zijn ! jij hebt zelf het topic aangespannen dat het over die bruggen gaan naar een andere staat Dat weet ik, zijn vraagstelling is ook niet bepaald duidelijk, maar het lijkt me het waarschijnlijkst dat hij dat bedoelt.. Aangezien deze vraag eerst in het GTA3 gedeelte stond ( GTA3 >> kapotte bruggen in het begin ) en ik zou met niet kunnen indenken waarom hij 'boos' zou zijn op kapotte bruggen anders.. Maar hoe dan ook, zijn vraag is beantwoord. dan neem je toch de trein ? Er rijden in het begin nog geen treinen naar de andere staten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 (bewerkt) dat is pas in SF maar dan krijg je 4 sterren wanted level als je nog niet naar LV toe kan let op in die bocht onspoort de trein wellus Bewerkt: 28 april 2005 door Mr.Boss Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 het ging hier over bruggen niet over treinen.<_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Toch vet dat er kapoote bruggen zijn Lekker stunten enzo. Ik vindt het wat vaag dat je hier een topic over begint waarom zou je er boos over moeten zijn :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Ik ga dit topic maar eens sluiten. Gaat als 11 dagen nergens over. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts