Jump to content

Intel Pentium 4

Berbers1988

Recommended Posts

Dag mensen,

Ik heb de systeemeisen uiteraard bekeken maar toch heb ik nog een wat domme vraag:

Kan ik GTA 4 spelen op mijn Pentium 4 of moet je echt een Core 2 hebben?

Alvast bedankt

Met een pentium 4 zul je het dus echt niet redden vriend.

GTA 4 is gebouwd voor dual-core processoren.

Grtz RD

Delen op andere websites

Hallo beste mensen.

heb een vraag!

heb gta 4 in de winkel gekocht hij doet het super qua Graphics alleen heb geen geluid.

alleen maar geruis weet iemand hier een oplossing voor.

ben al dagen bezig om het op te lossen. het ligt ook niet aan de soundcard want ik kan wel gewoon muziek luisteren.

aub help.

alvast bedankt.

Delen op andere websites

Voor het spel heb je een dual core nodig, maar als je het spel helemaal als uit de hemel wilt spelen moet je een Quad Core gebruiken :)

Ligt er maar net aan welke duo core en welke quadcore, zijn nog GENOEG duo-cores die een stuk beter presteren dan quadcores.

Delen op andere websites

Voor het spel heb je een dual core nodig, maar als je het spel helemaal als uit de hemel wilt spelen moet je een Quad Core gebruiken :)

ja en dan gebruikt hij maar 2 cores van de 4 :)

zoals eerder gezegd, gta 4 is gemaakt voor dualcores

Delen op andere websites

Pentium 4 op een hoge kloksnelheid kan GTA IV aan, maar daarmee is alles gezegd. Ik zit hier met een Pentium 4 @ 3.4GHz OC'd, de rest van mij systeem is allemaal recommended, maar GTA IV speelt niet lekker. Minimaal Core 2 Duo. Als je het aankunt, neem dan de Core i7 965 en verclock hem naar 4.0GHz of iets in die richting. :)

Delen op andere websites

toch altijd oppassen als je alleen zegt, ja je hebt een dualcore/quadcore nodig, nu kan de gemiddelde quadcore hedendaagse spellen wel goed aan, maar er zijn genoeg sterk verourderde dual cores die eigenlijk ook geen zak meer waard zijn.

Delen op andere websites

Pentium 4 op een hoge kloksnelheid kan GTA IV aan, maar daarmee is alles gezegd. Ik zit hier met een Pentium 4 @ 3.4GHz OC'd, de rest van mij systeem is allemaal recommended, maar GTA IV speelt niet lekker. Minimaal Core 2 Duo. Als je het aankunt, neem dan de Core i7 965 en verclock hem naar 4.0GHz of iets in die richting. :)

als jij het moederbord en het geheugen voor me erbij koopt, regel ik die processor, goed ? :puh:

Delen op andere websites

Dat lijkt mij wel het makkelijkst, ga even kijken in je stad of er een computer zaak is die zelf computers in elkaar zet (hebben vaker een grotere prijs/kwaliteit verhouding dan merk pc's) of bouw er zelf een :)

Ik heb bij een lokale computer zaak een sterke Quad Core + 4 GB RAM + 500 GB HDD + NVIDIA GeForce 9800 GT voor een leuk prijsje van €660,- gekocht. Zo zie je maar weer dat merk computers veel te overpriced zijn.

Delen op andere websites

Dat lijkt mij wel het makkelijkst, ga even kijken in je stad of er een computer zaak is die zelf computers in elkaar zet (hebben vaker een grotere prijs/kwaliteit verhouding dan merk pc's) of bouw er zelf een :)

Ik heb bij een lokale computer zaak een sterke Quad Core + 4 GB RAM + 500 GB HDD + NVIDIA GeForce 9800 GT voor een leuk prijsje van €660,- gekocht. Zo zie je maar weer dat merk computers veel te overpriced zijn.

Wow!

Waar? 0.o

Dan ga ik daar ook kopen :o

Delen op andere websites

Bedankt voor de tip. Dat soort winkels zijn hier in de buurt gelukkig genoeg.

Maar toch begin ik nu te twijfelen. Ik heb het spel namelijk gekregen en hij werkte eerst helemaal niet maar nu ik de update voor mijn videokaart heb gedaan wel. Althans, ik zit in het spel maar het ziet er niet uit. Langzaam en bijna geen gebouwen. Nou weet ik dat mijn videokaart niet optimaal is. Zou het de moeite waard zijn om een nieuwe videokaart in mijn Pentium 4 te zetten?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...