TaartJJ~! Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Comflex, de zaak zit gevestigd in Deventer, Borne en Hengelo. http://www.comflex.nl Ik had deze pc gekocht, maar aan hen gevraagd of ze er in plaats van een 9500 GT een 9800 GT in konden plaatsen. Koste slechts €90,- extra Comflex bouwt zijn computers zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Zou het de moeite waard zijn om een nieuwe videokaart in mijn Pentium 4 te zetten?Het zou handig zijn als je de naam van je videokaart geeft. Ik denk dat het door je processor komt. Bewerkt: 28 december 2008 door Woetsha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Zou het de moeite waard zijn om een nieuwe videokaart in mijn Pentium 4 te zetten?Het zou handig zijn als je de naam van je videokaart geeft. Ik denk dat het door je processor komt. met een pentium 4 processor, heeft het zowiezo geen zin meer om je grafische kaart te upgraden, zeker niet aangezien die van plan is om gta IV te willen gaan spelen, aangezien zijn topic in de gta IV sectie is geplaatst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Berbers1988 Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Mijn videokaart is: NVIDIA GeForce 6200SE TurboCache Mijn processor is: Intel Pentium 4 CPU 3.06 GHz Maar als ik het goed begrijp heeft het kopen van een betere videokaart in dit geval dus geen zin? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Neen, je hebt waarschijnlijk ook een AGP slot op je moederbord, waardoor de beste kaart die je kunt kopen slechts een ATi HD 3650 is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Berbers1988 Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Bedankt voor de hulp en reacties allemaal. Ik ben inmiddels een stuk wijzer. Ik wist niet dat de Pentium 4 al weer zo verouderd was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pat35 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Bedankt voor de tip. Dat soort winkels zijn hier in de buurt gelukkig genoeg.Maar toch begin ik nu te twijfelen. Ik heb het spel namelijk gekregen en hij werkte eerst helemaal niet maar nu ik de update voor mijn videokaart heb gedaan wel. Althans, ik zit in het spel maar het ziet er niet uit. Langzaam en bijna geen gebouwen. Nou weet ik dat mijn videokaart niet optimaal is. Zou het de moeite waard zijn om een nieuwe videokaart in mijn Pentium 4 te zetten? Bewerkt: 29 december 2008 door pat35 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pat35 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Bedankt voor de tip. Dat soort winkels zijn hier in de buurt gelukkig genoeg.Maar toch begin ik nu te twijfelen. Ik heb het spel namelijk gekregen en hij werkte eerst helemaal niet maar nu ik de update voor mijn videokaart heb gedaan wel. Althans, ik zit in het spel maar het ziet er niet uit. Langzaam en bijna geen gebouwen. Nou weet ik dat mijn videokaart niet optimaal is. Zou het de moeite waard zijn om een nieuwe videokaart in mijn Pentium 4 te zetten? Je kan inderdaad beter een nieuw systeem aanschaffen met PCI-E slot, daar gaan de next-Gen grafische kaarten in, en een leuk processortje, ik heb er vandaag een gekocht, een Dual Core E8400 3.0 GHz voor maar 159 Eurootjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
warhoofd3 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Bedankt voor de hulp en reacties allemaal. Ik ben inmiddels een stuk wijzer. Ik wist niet dat de Pentium 4 al weer zo verouderd was. Met de processor kun je nog wel bijna alle nieuwste spellen spelen, GTA IV vraagt echt een uitzonderlijk snelle PC. Je videokaart ondersteunt helaas niet zo veel meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.