Jump to content

resolutie bij gta4 verlaagt


david

Recommended Posts

hallo,

ik heb mij gisteren een hdmi kabel gekocht en deze verbonden van mijn ps3 naar mijn fullhdtv. op mijn ps-scherm had ik 1080p, maar als ik gta4 opstart verandert dit ineens naar 720p (hdmi staat ingesteld op automatisch). dit is nog steeds enorm scherp beeld hoor, maar ik vraag me af hoe dit komt.

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb mij gisteren een hdmi kabel gekocht en deze verbonden van mijn ps3 naar mijn fullhdtv. op mijn ps-scherm had ik 1080p, maar als ik gta4 opstart verandert dit ineens naar 720p (hdmi staat ingesteld op automatisch). dit is nog steeds enorm scherp beeld hoor, maar ik vraag me af hoe dit komt.

alvast bedankt!

Dit is omdat GTA IV maar op 720p is gemaakt! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb mij gisteren een hdmi kabel gekocht en deze verbonden van mijn ps3 naar mijn fullhdtv. op mijn ps-scherm had ik 1080p, maar als ik gta4 opstart verandert dit ineens naar 720p (hdmi staat ingesteld op automatisch). dit is nog steeds enorm scherp beeld hoor, maar ik vraag me af hoe dit komt.

alvast bedankt!

Dit is omdat GTA IV maar op 720p is gemaakt! ;)

Ja op de PS3 wel ja. ;)

EDIT: De PS3 versie draait op 630P en niet op 720P.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

hij is gemaakt op 630p maar wordt 'geupscaled' naar 720p, 1080i of 1080p.

je moet bij die instelling dus even 720p / 1080i afvinken, dan zal hij op fullhd draaien

Met ''instelling'' bedoel je de PS3-instelling, of bedoel je de de TV-instelling?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

als je je ps3 met een hdmi kabel verbindt vraagt hij of hij de resolutie automatisch moet instellen, dus dan heb je volgens mij sowieso het scherpste beeld dat je kan krijgen, dan moet je niet sukkelen met al die cijfertjes.

btw: gta4 is zoo vet, ben volledig verslaafd :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

als je je ps3 met een hdmi kabel verbindt vraagt hij of hij de resolutie automatisch moet instellen, dus dan heb je volgens mij sowieso het scherpste beeld dat je kan krijgen, dan moet je niet sukkelen met al die cijfertjes.

btw: gta4 is zoo vet, ben volledig verslaafd :eten:

Dat dacht ik dus ook...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...