Jump to content

Monsterstunt op Washington Mall


(San) Andr

Recommended Posts

Ik heb 35 van de 36 monsterstunts al gedaan, maar die op de washington mall lukt me echt niet. Ik heb veel auto's geprobeerd, zelf met taxi's met sprong. Weet iemand hoe dat nou moet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 35 van de 36 monsterstunts al gedaan, maar die op de washington mall lukt me echt niet. Ik heb veel auto's geprobeerd, zelf met taxi's met sprong. Weet iemand hoe dat nou moet?

wat bedoel je met monsterstunts?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 35 van de 36 monsterstunts al gedaan, maar die op de washington mall lukt me echt niet. Ik heb veel auto's geprobeerd, zelf met taxi's met sprong. Weet iemand hoe dat nou moet?

wat bedoel je met monsterstunts?

Hij bedoelt Unique Jumps denk ik, of niet? Waar ligt Washintong mall, in Washinton Beach zijn heel veel jumps! Of bedoel je niet Washington Beach? Heel veel lukken soms daar! Dat had ik ook! Je moet het steeds proberen! In een keer lukt het! Je kan het beste een Motor gebruiken (PCJ 600)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik bedoel die unique jumps, en washington mall is een winkelcentrum dat naast het kantoor staat van ken rosenberg. Je moet op het dak een hellinkje oprijden, maar heel vaak raak ik dat kleine muurtje dat erachter staat. Je komt erop door een soort spiraal op te rijden. Dan kom je op het dak, je neemt de linkerkant, je rijdt de parkeerplaats over, je keert en je rijdt met volle vaart op de helling af. Ik heb echt heel veel auto's geprobeerd, maar ik ga het nu nog eens proberen met een pcj 600.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik bedoel die unique jumps, en washington mall is een winkelcentrum dat naast het kantoor staat van ken rosenberg. Je moet op het dak een hellinkje oprijden, maar heel vaak raak ik dat kleine muurtje dat erachter staat. Je komt erop door een soort spiraal op te rijden. Dan kom je op het dak, je neemt de linkerkant, je rijdt de parkeerplaats over, je keert en je rijdt met volle vaart op de helling af. Ik heb echt heel veel auto's geprobeerd, maar ik ga het nu nog eens proberen met een pcj 600.

Gebruik je een kaart? Zo ja, welk nummer? Ik gebruikte ook een kaart! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik inderdaad een kaart, die van gta-action.com. De kaart die ik gebruik staat op: www.gta***** en daarvan nummer 4.

Check GTAgames.nl voor Vice City Plattegronden.

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Spiraal oprijden, gelijk naar rechts, doorrijden bocht om, even flink doorgassen, stukkie naar beneden en jumpen maar. Moet lukken met een gewone auto, een Sentinel ofzo gaat best.

Anders kan je een taxi nemen en dan zo'n turbo boost gebruiken, dat lukt altijd.

(turbo boost kan pas na 100 klanten met de taxi)

Wel even een waarschuwing; deze unique stunt heeft een bug, soms blijft hij in die camera mode staan nadat je de jump gedaan hebt...

Save dus van tevoren!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...