Jump to content

TRAM rijden

Recommended Posts

Geplaatst:

Okej.. Ik maak dus wel veel fouten de laatste tijd. Maar in een ander topic hoorde ik van iemand anders dat je de tram wel zelf kon besturen, en daar is nooit op gereageerd. En omdat ik wel die mod heb geïnstalleerd, maar bijna nooit een poging doe om iets met de tram te doen, wist ik dit nog niet..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik weet wel wat je kunt doen: tevreden zijn met een tram waar je slechts op kan gaan staan. Je kunt je ook meer gaan verdiepen in de wereld van GTA modding en proberen om zelf zo'n mod te maken, al geef ik je bijzonder weinig kans dat dat plan gaat slagen. 't Zou natuurlijk wel heel knap zijn...

Kortom, je hebt 3 opties:

- je erbij neerleggen dat je de tram niet kunt besturen

- ontzettend boos gaan worden dat je de tram niet kunt besturen en het niet accepteren / het ontkennen

- zelf een bijzondere mod maken

Als ik jou was zou ik voor de eerste optie kiezen. :Y

Geplaatst:
Ik weet wel wat je kunt doen: tevreden zijn met een tram waar je slechts op kan gaan staan. Je kunt je ook meer gaan verdiepen in de wereld van GTA modding en proberen om zelf zo'n mod te maken, al geef ik je bijzonder weinig kans dat dat plan gaat slagen. 't Zou natuurlijk wel heel knap zijn...

Kortom, je hebt 3 opties:

- je erbij neerleggen dat je de tram niet kunt besturen

- ontzettend boos gaan worden dat je de tram niet kunt besturen en het niet accepteren / het ontkennen

- zelf een bijzondere mod maken

Als ik jou was zou ik voor de eerste optie kiezen. :Y

Dat kan natuurlijk ook nog :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan wel degelijk in een tram rijden.

Je moet eerst Cleo3 Installeren: Link

Daarna Download je de cleo mod: <a href="http://"http://gtasamod.web.fc2.com/cleomod/train/index.html"" target="_blank">Link</a> (link onderaan de pagina)

Daarna zet je die in de Cleo map.

Dan doe je ingame Ctrl+T (volgens mij) dan krijg je een menu,

in dat menu staan trein trajecten, dan kies je er een. en daarna kan je een trein selecteren, maar er staat ook een tram bij. Je kan ook meerde trams/treinen achter elkaar doen.

Dan Start je en je kan de tram besturen.

Snap je iets niet? vraag het gewoon...

Veel plezier ermee,

BC7 :cya:

Bewerkt: door BC7
Geplaatst: (bewerkt)

@hierboven: ja je kan in de tram, behalve dat je op delen rijd waar je normaal niet kan rijden..

>>Quote op voske van wat moet ik dan doen<<Jawel, als ik jouw was zal ik die eerste optie van K.O. aannemen. Een echte bestuurbare tram-mod bestaat gewoon simpelweg niet, en is ook niet te maken. Bovendien zal je nooit kunnen instappen omdat die tram nooit stopt.

Wat je wel zou kunnen doen, is als je een beetje verstand opdoet met Gmax/3DSmax, is de tram importeren, dan alles goed zetten zoals de normale trein het ook heeft en dan vervangen voor de freight of streak. Dan kan je hoogswaarschijnlijk wel in de tram, op het punt na dat je niet door de stad rijd.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Ooit wel eens gehoord van een vehicle spawner script in SA-MP? Gebruikte ik voor de tram, werkte perfect en ook op spoor. Voordelen: tram ontspoort niet. Btw, als treinen tegen elkaar knallen gaan ze door mekaar heen ;) Maar tramrijden word na een tijdje saai hoor :)

Geplaatst:
Ooit wel eens gehoord van een vehicle spawner script in SA-MP? Gebruikte ik voor de tram, werkte perfect en ook op spoor. Voordelen: tram ontspoort niet. Btw, als treinen tegen elkaar knallen gaan ze door mekaar heen ;) Maar tramrijden word na een tijdje saai hoor :)

Hij vroeg toch niet om een tramscript in SA-MP?

Geplaatst:

Hij vroeg toch niet om een tramscript in SA-MP?

Hij wil in de tram rijden, ik zeg SA-MP... tenzij je zo'n mod wil gebruiken om missies te voltooien...

Geplaatst:
Dus niemand weet wat ik moet doen???
Je kan wel degelijk in een tram rijden.

Je moet eerst Cleo3 Installeren: Link

Daarna Download je de cleo mod: <a href="http://"http://gtasamod.web.fc2.com/cleomod/train/index.html"" target="_blank">Link</a> (link onderaan de pagina)

Daarna zet je die in de Cleo map.

Dan doe je ingame Ctrl+T (volgens mij) dan krijg je een menu,

in dat menu staan trein trajecten, dan kies je er een. en daarna kan je een trein selecteren, maar er staat ook een tram bij. Je kan ook meerde trams/treinen achter elkaar doen.

Dan Start je en je kan de tram besturen.

Snap je iets niet? vraag het gewoon...

Veel plezier ermee,

BC7 :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...