Muay Thai Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik heb een paar dagen terug GTA IV bij een vriend van me gespeelt en moet eerlijk zeggen dat het echt '' stinkt '' totaal niks aan vooral in het begin niet. En een hele gedoe voor om op de PC te installeren bijvoorbeeld dat je hier en daar moet aanmelden. GTA IV vind ik echt niet meer op die GTA van vroeger lijken. Beste GTA ooit moet ik toch eerlijk zijn is Vice City of San Andreas. IV heeft wel mooie beelden etc... maar geen ruk aan om te spelen en een hoop gezeik als je hem op de PC wil hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henkie76 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik heb een paar dagen terug GTA IV bij een vriend van me gespeelt en moet eerlijk zeggen dat het echt '' stinkt '' totaal niks aan vooral in het begin niet. En een hele gedoe voor om op de PC te installeren bijvoorbeeld dat je hier en daar moet aanmelden. GTA IV vind ik echt niet meer op die GTA van vroeger lijken. Beste GTA ooit moet ik toch eerlijk zijn is Vice City of San Andreas. IV heeft wel mooie beelden etc... maar geen ruk aan om te spelen en een hoop gezeik als je hem op de PC wil hebben. Zou zeggen blijf lekker VC & SA spelen dan. Ik vermaak me ondertussen wel met GTA 4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 ja ik ook ik vind 4 vet de realisme etc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Ik vind GTA IV een prachtig spel, de verhaallijn is ook goed uitgewerkt. Wat ik wel vind dat je te vaak word gebeld. * gaat ingame * NEE ROMAN, IK WIL NIET MET JE BOWLEN! Bewerkt: 27 december 2008 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik vind GTA IV een prachtig spel, de verhaallijn is ook goed uitgewerkt.Wat ik wel vind dat je te vaak word gebeld. * gaat ingame * NEE ROMAN, IK WIL NIET MET JE BOWLEN! Precies. Maar ik hoop dat je veel geluk hebt met de andere GTA's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik speel momenteel geen GTA meer, ik wou gewoon even mijn mening geven over GTAIV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) mooi dat je nog je mening durft te uiten met al die aanslagen tegenwoordig ik ben het deels met je eens het is geen kut spel is beter dan andere gta's maar je hebt buiten om de missies gewoon geen reed te doen Bewerkt: 27 december 2008 door marcelvn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 mooi dat je nog je mening durft te uiten met al die aanslagen tegenwoordig ik ben het deels met je eens het is geen kut spel is beter dan andere gta's maar je hebt buiten om de missies gewoon geen reed te doen Vind je? Wat dacht je van Multiplayer? En gewoon lekker met vrienden in GTA uitgaan.. En je kunt ook naar EE's zoeken... filmpjes maken als je de PC versie hebt, maar ook met een Dazzle als je een Ps3 hebt. Je kunt naar verborgen objecten als Flying Rats enzo zoeken. Je kunt het spel proberen 100% te krijgen. Je kunt ook gewoon lekker mensen afknallen en vluchten voor de politie. Gewoon rondrijden in de stad en al het moois zien. En zo kan ik wel door blijven gaan, genoeg te doen lijkt me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arjan123nl Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 mooi dat je nog je mening durft te uiten met al die aanslagen tegenwoordig ik ben het deels met je eens het is geen kut spel is beter dan andere gta's maar je hebt buiten om de missies gewoon geen reed te doen Vind je? Wat dacht je van Multiplayer? En gewoon lekker met vrienden in GTA uitgaan.. En je kunt ook naar EE's zoeken... filmpjes maken als je de PC versie hebt, maar ook met een Dazzle als je een Ps3 hebt. Je kunt naar verborgen objecten als Flying Rats enzo zoeken. Je kunt het spel proberen 100% te krijgen. Je kunt ook gewoon lekker mensen afknallen en vluchten voor de politie. Gewoon rondrijden in de stad en al het moois zien. En zo kan ik wel door blijven gaan, genoeg te doen lijkt me Precies wat ik dacht . Zelf zou ik naar de 'engen' plekken gaan kijken een EE's zoeken ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Ik vind het jammer dat mijn pc hem echt niet (en dan ook echt niet) gaat trekken en een xbox of ps3 zit er ook niet in(we hebben sinds kort een wii) want dat spel is zoooo gaaf ik vind het gewoon alleen al leuk om rond te rijden, overal tegen aan te knallen en dan te kijken hoe de schade er uit ziet. Bewerkt: 27 december 2008 door viccie211 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik vind het wel een vet spel. In het begin wel een paar missies die wat stom waren maar nu vind ik het echt chil. Ik heb het op de PC. Mooie graphics. en MP mag er ook zeker zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Equalizer Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik vind het een beetje vreemd dat je een game beoordeelt, als je hem ''even'' bij een vriend gespeeld hebt. Toen ik het spel zelf voor het eerst speelde (ook bij een vriend) werd me duidelijk dat het een beetje overweldigend aanvoelt. Het is gewoon een kwestie van wennen, en je kan er alleen aan wennen als je het veel speelt, en niet ''even''. Het is ook een hele andere engine, en ik geef toe, daar moet je aan wennen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 ik ben ontzettend blij dat ik een ps3 gekregen heb voor kerstmis en geen nieuwe desktop ofzo. want gta4 spelen op een ps3 met een hdmi kabel op een fullhdtv is het zaligste wat er bestaat. dan kan je gta4 enkel maar uitstekend vinden. alles verloopt zeer vlotjes, geen enkel probleem al gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Sorry ik zei dat omdat ik kwaad was. Hier is mijn echte mening over GTAIV : GTA IV beste GTA ooit! super gemaakt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Sorry ik zei dat omdat ik kwaad was. Hier is mijn echte mening over GTAIV : GTA IV beste GTA ooit! super gemaakt! LOL, met het verkeerde been uit bed gestapt? GTA4 is idd duper! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.