Jump to content

Mijn mening over IV


Muay Thai

Recommended Posts

In het begin vond ik het ook saai.

Ik zat echt te dreigen met : IK GA HET NOOIT MEER SPELEN!

Maar, ik kon gewoon niet....

Ik ging steeds stukje,stukje stukje verder enzo...

Ik ben nog steeds niet ver, bij de missie Escuela of the streets,

maar ik begin steeds meer zin in de game te krijgen :]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • godsend1969

    6

  • TaartJJ~!

    4

  • Galiorix

    3

  • Muay Thai

    3

Ik heb de game net aangeschaft en vind het idd alles behalve. Heb een echt kannon van een pc met alle laatste updates. Dus eentje die alle games aankan.

Maar een spel uitbrengen dat begint met chinees scherm en uitloopt in een reeks acounts aanmaken en vastlopen bij installatie.

Ik vind het een echte schande dat de makers zo iets durven uitbrengen. Mocht ik zo werk leveren stond ik onmiddelijk op straat. Ik denk dat ik een versnipperaar ga aanschaffen 1 die DVD's ook versnippert, dan beleef ik nog iets van plezier aan het spel.

Ik zou zeggen mensen spendeer je kleine €50 aan iets anders, GTA 4 s*cks

Heb het spel nog niet gespeeld want krijg het niet opgestart, maar geef het nu al op alle vlakken een score van -0.

gtz Danny

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game net aangeschaft en vind het idd alles behalve. Heb een echt kannon van een pc met alle laatste updates. Dus eentje die alle games aankan.

Maar een spel uitbrengen dat begint met chinees scherm en uitloopt in een reeks acounts aanmaken en vastlopen bij installatie.

Ik vind het een echte schande dat de makers zo iets durven uitbrengen. Mocht ik zo werk leveren stond ik onmiddelijk op straat. Ik denk dat ik een versnipperaar ga aanschaffen 1 die DVD's ook versnippert, dan beleef ik nog iets van plezier aan het spel.

Ik zou zeggen mensen spendeer je kleine €50 aan iets anders, GTA 4 s*cks

Heb het spel nog niet gespeeld want krijg het niet opgestart, maar geef het nu al op alle vlakken een score van -0.

gtz Danny

Dan ben je niet bepaald een die-hard GTA fan als je het spel al in de prullebak flikkert, nog voordat je ook maar het spel hebt opgestart. Jij kan het misschien bagger vinden omdat er iets mis is gegaan met de installer en ze bepaalde maatregelen hebben genomen om het spel te beveiligen, maar daar moet je dan maar mee leven. En als de installatie vastloopt zal het wel aan jou liggen, want bij zowat iedereen werkt 'ie gewoon, je moet gewoon niks gaan doen tijdens de installatie...

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ben je niet bepaald een die-hard GTA fan als je het spel al in de prullebak flikkert, nog voordat je ook maar het spel hebt opgestart. Jij kan het misschien bagger vinden omdat er iets mis is gegaan met de installer en ze bepaalde maatregelen hebben genomen om het spel te beveiligen, maar daar moet je dan maar mee leven. En als de installatie vastloopt zal het wel aan jou liggen, want bij zowat iedereen werkt 'ie gewoon, je moet gewoon niks gaan doen tijdens de installatie...

Beste Galliorix,

Een die-hard fan ben ik zeker niet, ik heb de game pas aangekocht. Raar dat ie het bij iedereen doet, lees hier nochthans andere zaken op dit forum. Ik kan niet meer doen dan alle drivers updaten en alles doen wat er op het scherm komt. Maar zoals omschreven in DIT onderwerp door een andere gamer is het alles behalve ok. De naam zegt het zelf PC game is om te spelen niet om uren bezig te zijn het game te installeren en dan met uitkomst dat je nog niet kunt gamen.

Sorry maar op die manier zullen ze geen nieuwe die- hard fans bij krijgen.

grtzz, Danny

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ben je niet bepaald een die-hard GTA fan als je het spel al in de prullebak flikkert, nog voordat je ook maar het spel hebt opgestart. Jij kan het misschien bagger vinden omdat er iets mis is gegaan met de installer en ze bepaalde maatregelen hebben genomen om het spel te beveiligen, maar daar moet je dan maar mee leven. En als de installatie vastloopt zal het wel aan jou liggen, want bij zowat iedereen werkt 'ie gewoon, je moet gewoon niks gaan doen tijdens de installatie...

Beste Galliorix,

Een die-hard fan ben ik zeker niet, ik heb de game pas aangekocht. Raar dat ie het bij iedereen doet, lees hier nochthans andere zaken op dit forum. Ik kan niet meer doen dan alle drivers updaten en alles doen wat er op het scherm komt. Maar zoals omschreven in DIT onderwerp door een andere gamer is het alles behalve ok. De naam zegt het zelf PC game is om te spelen niet om uren bezig te zijn het game te installeren en dan met uitkomst dat je nog niet kunt gamen.

Sorry maar op die manier zullen ze geen nieuwe die- hard fans bij krijgen.

grtzz, Danny

Beste Danny,

als jij nou even de systeem specificaties van jouw PC wilt posten.

Dan kunnen wij zien of jouw PC het spel überhaupt wel kan draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, ik kreeg onderstaande door via deze handige tool http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

CPU

Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz

You Have: 4 processors running - Intel® Core2 Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz PASS

CPU Speed

Recommended: 2.4 GHz

You Have: 2.50 GHz PASS

System RAM

Recommended: 2.5 GB

You Have: 3.0 GB PASS

Operating System

Recommended: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001) PASS

Video Card

Recommended: 512MB NVIDIA 8600+ / 512MB ATI 3870+

You Have: NVIDIA GeForce 9600 GT (GeForce 9600 GT) PASS

Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 512 MB , You have - 1.7 GB

Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes

Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes

Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0

Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0

Video Card Driver Version (DirectX)

Your driver version number is: 7.15.11.8084 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.

Sound Card

Recommended: Yes

You Have: Luidsprekers (Realtek High Defi PASS

Sound Card Driver Version

Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.

Free Disk Space

Recommended: 18 GB

You Have: 584.5 GB PASS

Damm jullie zijn schatten :tu:

grtzz, Danny

Link to comment
Delen op andere websites

Danny,

ik heb het zelf niet zo op System Requirements Lab, aangezien ze niet naar de snelheid van je videokaart kijken en de adviezen niet altijd even betrouwbaar zijn, maar ik kan aan het lijstje zien dat jij GTA IV met alles erop en er aan zou moeten kunnen spelen. Dus daar ligt het niet aan. Misschien is het een optie om in veilige modus het spel te installeren... Het kan zijn dat de overvloed aan programma's die op de achtergrond draaien ervoor zorgen dat de installer zijn werk niet goed kan verrichten.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, zie je weer waarvoor Rockstar $200.000,00 heeft uitgegeven, een hoop rotzooi en dat de game ongekraakt bleef voor maar liefst 3 dagen :duh:

hmm heb even zitten proberen om het ofline aan de praat te krijgen, registratie geslaagd dus zo ver zijn we al.

Volle moed de game opstarten .... begint het opnieuw kan binkw32.dll niet vinden? staat nochthans in de map van de game? Even verplaatsen en kopieren proberen naar systeem32 ja moet in de aplications staan. dat is toch de doelmap van GTA4?

Echt toffe game 5 uur later en nog steeds noppes nadda, dus besluit

Gameplay: 0

Graphics: 0

Geluid: 0

Besturing: 0

Eindcijfer: 0

grtzz Danny

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind IV de beste game, na 3 jaar bijna elke dag San Andreas te hebben gespeeld. Vind ik SA erg saai worden, ook met mods. Wat IV realistisch maakt is gewoon: Als een auto tegen je botst dan gaat er een stukje health af, maar ook dan hoe Niko beweegt. De verhaallijn is in IV gewoon goed! :Y En als je IV hebt uitgespeeld, is het saai. Maar dan kan je altijd nog MP (MultiPlayer) doen, als je PSN of XboxLive hebt dan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, zie je weer waarvoor Rockstar $200.000,00 heeft uitgegeven, een hoop rotzooi en dat de game ongekraakt bleef voor maar liefst 3 dagen :duh:

hmm heb even zitten proberen om het ofline aan de praat te krijgen, registratie geslaagd dus zo ver zijn we al.

Volle moed de game opstarten .... begint het opnieuw kan binkw32.dll niet vinden? staat nochthans in de map van de game? Even verplaatsen en kopieren proberen naar systeem32 ja moet in de aplications staan. dat is toch de doelmap van GTA4?

Echt toffe game 5 uur later en nog steeds noppes nadda, dus besluit

Gameplay: 0

Graphics: 0

Geluid: 0

Besturing: 0

Eindcijfer: 0

grtzz Danny

Je hebt de game nog niet eens gespeeld, dus de graphics, de gameplay, het geluid en de besturing kan je nog niet eens beoordelen. Als je na 5 uur een spel nog niet geïnstalleerd hebt, raad ik je aan om een PS3 of een X-Box 360 te kopen. Als je nog niet eens gegoogled hebt naar je probleem, betekent dat dat je niet eens moeite doet om het op te lossen. Hier is misschien een oplossing voor jouw probleem. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA IV een prachtig spel, de verhaallijn is ook goed uitgewerkt.

Wat ik wel vind dat je te vaak word gebeld.

* gaat ingame *

NEE ROMAN, IK WIL NIET MET JE BOWLEN!

Je kan dit gewoon uitzetten hoor. ;)

In je telefoon bij opties.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het goed dat ze de stap naar next-gen hebben gemaakt. Al was dit nog niet zo had ik het spel zeker niet leuk gevonden. Rockstar heeft er alles aan gedaan om het zo realistisch mogelijk te laten lijken en dat is ze aardig gelukt. Misschien is het op de PC nog een beetje onhandig met het installeren etc. Maar op een PS3 of Xbox 360 werkt het echt perfect. Kortom, deze game is gewoon goed (als je tenmiste van een actie free-roaming game houd) met name de graphics en het verhaal. Deze GTA is je geld absoluut waard! :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA IV een prachtig spel, de verhaallijn is ook goed uitgewerkt.

Wat ik wel vind dat je te vaak word gebeld.

* gaat ingame *

NEE ROMAN, IK WIL NIET MET JE BOWLEN!

Je kan dit gewoon uitzetten hoor. ;)

In je telefoon bij opties.

:O dat ga ik zeker eens proberen!

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...