Jump to content

Mijn mening over IV


Muay Thai

Recommended Posts

Of even in te gaan op de tip van Moechy: je moet de 'sleep mode' aanzetten, die zorgt ervoor dat alle storyline gerelateerde telefoontjes en SMSjes niet binnen komen, en dus ook niemand met je kan bowlen o.i.d. .

[....]

Dat is nog altijd een probleem wat met jouw systeem te maken heeft, niet GTA IV...

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • godsend1969

    6

  • TaartJJ~!

    4

  • Galiorix

    3

  • Muay Thai

    3

Je hebt de game nog niet eens gespeeld, dus de graphics, de gameplay, het geluid en de besturing kan je nog niet eens beoordelen. Als je na 5 uur een spel nog niet geïnstalleerd hebt, raad ik je aan om een PS3 of een X-Box 360 te kopen. Als je nog niet eens gegoogled hebt naar je probleem, betekent dat dat je niet eens moeite doet om het op te lossen. Hier is misschien een oplossing voor jouw probleem. ;)

Daarom dat de game ook 0 scoort, games van steam daartegen instaleer je op 10 minuten en je kunt gamen.

Als ze een game uitbrengen voor pc moet die ook draaien op een pc. Indien hun game niet klaar is zouden ze beter wachten om hem uit te brengen inplaats van alleen aan het geld te denken en het voor kerst op de markt te gooien.

Op mijn 5 uur heb ik heel veel gegoogeld en ook jouw link brengt geen oplossing, veel problemen maar o zo weinig oplossingen

grtzz, danny

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt de game nog niet eens gespeeld, dus de graphics, de gameplay, het geluid en de besturing kan je nog niet eens beoordelen. Als je na 5 uur een spel nog niet geïnstalleerd hebt, raad ik je aan om een PS3 of een X-Box 360 te kopen. Als je nog niet eens gegoogled hebt naar je probleem, betekent dat dat je niet eens moeite doet om het op te lossen. Hier is misschien een oplossing voor jouw probleem. ;)

Daarom dat de game ook 0 scoort, games van steam daartegen instaleer je op 10 minuten en je kunt gamen.

Als ze een game uitbrengen voor pc moet die ook draaien op een pc. Indien hun game niet klaar is zouden ze beter wachten om hem uit te brengen inplaats van alleen aan het geld te denken en het voor kerst op de markt te gooien.

Op mijn 5 uur heb ik heel veel gegoogeld en ook jouw link brengt geen oplossing, veel problemen maar o zo weinig oplossingen

grtzz, danny

Tja dat ligt dan toch aan jou. Ik heb er totaal geen probleem mee gehad. Dus zeik eerst eens op jezelf en op je pc fzo voor je op games gaat zeiken..... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tja dat ligt dan toch aan jou. Ik heb er totaal geen probleem mee gehad. Dus zeik eerst eens op jezelf en op je pc fzo voor je op games gaat zeiken..... :7

Prijs je gelukkig dan want je bent een uitzondering die geen problemen geeft met die afzetters hun uitgebrachte PC versie.

En Rockstar is zich daar zeker bewust van.

Quote:

Dat de problemen serieus zijn, blijkt al uit het feit dat iedereen die het spel via Valve's Steam heeft gekocht, zijn geld terug kan vragen. (ze konden ook niet anders door alle klachten die ze kregen van PC gamers)

In een interview met IGN heeft Rockstar Games verklaard dat veel van de huidige problemen met Grand Theft Auto IV niet eerder zijn voorgekomen bij het testen van de game. Op dit moment werken zij aan een oplossing om de betreffende problemen te kunnen omzeilen. Wanneer de patch uitgebracht zal worden is echter nog niet duidelijk.

grtzz, Danny

Bewerkt: door godsend1969
Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 is juist heel vet maar ze hadden het voor de pc idd beter moeten doen..

Enigste wat ik eigenlijk KUT[/font] vind is dat je socialclub en windows live account moet hebben.

Als ze alleen socialclub deden oke.. maar het voelt een beetje dubbel zinnig :tu:

Voor de rest was ik altijd heel blij met GTA4 op de ps3.

Hoop dat ik binnen kort op me nieuwe pc net zo veel fun zal hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn versie van GTA IV doet het prima. Op Metacritic geven alle journalisten gemiddeld een 89/100 (laatst weer gedaald) en alle gamers een 42/100. Kijk, het is kudt als je je game niet kunt spelen, maar dan kun je nog niet oordelen over de inhoud.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA:IV toch een heel stuk kleiner dan GTA:SA. Het heeft voor mij ook minder lang speel plezier dan SA. SA was ook veel minder realistisch dan IV. Wat mij ook aanzette om dommere dingen te gaan doen.

Al met al vind ik GTA:IV een 8/10 waard omdat:

- Het een mooie, lange storyline heeft.

- De MP best wel leuk is omdat er veel gamemodes zijn.

- De graphics zijn natuurlijk mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet wel zeggen dat als er geen mp versie inbegrepen zat op de ps3, dat ik dan eigenlijk na het halen van me 100% ook wel uitgekeken ben op gta IV.. Het enigste wat ik nu doe is mensen omverrijden en wheelies maken als ik niet online ga :puh:

Zelfde verhaal had ik bij SA, na halen van 100% ging ik alleen nog in die f16 rond vliegen voorderest niks. (daar zat nog geen mp bij op ps3)

Problemen die mensen ervaren op de pc, ligt toch geheel aan je eigen PC ? Ik kan me bijna niet voorstellen dat er iets mis is met de game. Alleen hoge systeem eisen, ja en? Who cares... pc gamers willen ook realistisch gamen, nouwja dan moet je maar een goede pc aanschaffen lijkt mij zo..

Maar ik weet er niet veel van, dus kan goed zijn dat het spel opzich gewoon niet goed is ;)

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

ik moet wel zeggen dat als er geen mp versie inbegrepen zat op de ps3, dat ik dan eigenlijk na het halen van me 100% ook wel uitgekeken ben op gta IV.. Het enigste wat ik nu doe is mensen omverrijden en wheelies maken als ik niet online ga :puh:

Zelfde verhaal had ik bij SA, na halen van 100% ging ik alleen nog in die f16 rond vliegen voorderest niks. (daar zat nog geen mp bij op ps3)

Problemen die mensen ervaren op de pc, ligt toch geheel aan je eigen PC ? Ik kan me bijna niet voorstellen dat er iets mis is met de game. Alleen hoge systeem eisen, ja en? Who cares... pc gamers willen ook realistisch gamen, nouwja dan moet je maar een goede pc aanschaffen lijkt mij zo..

Maar ik weet er niet veel van, dus kan goed zijn dat het spel opzich gewoon niet goed is ;)

Is er een san andreas voor ps3? :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet wel zeggen dat als er geen mp versie inbegrepen zat op de ps3, dat ik dan eigenlijk na het halen van me 100% ook wel uitgekeken ben op gta IV.. Het enigste wat ik nu doe is mensen omverrijden en wheelies maken als ik niet online ga :puh:

Zelfde verhaal had ik bij SA, na halen van 100% ging ik alleen nog in die f16 rond vliegen voorderest niks. (daar zat nog geen mp bij op ps3)

Problemen die mensen ervaren op de pc, ligt toch geheel aan je eigen PC ? Ik kan me bijna niet voorstellen dat er iets mis is met de game. Alleen hoge systeem eisen, ja en? Who cares... pc gamers willen ook realistisch gamen, nouwja dan moet je maar een goede pc aanschaffen lijkt mij zo..

Maar ik weet er niet veel van, dus kan goed zijn dat het spel opzich gewoon niet goed is ;)

Is er een san andreas voor ps3? :D

Nee lol typo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet wel zeggen dat als er geen mp versie inbegrepen zat op de ps3, dat ik dan eigenlijk na het halen van me 100% ook wel uitgekeken ben op gta IV.. Het enigste wat ik nu doe is mensen omverrijden en wheelies maken als ik niet online ga :puh:

Zelfde verhaal had ik bij SA, na halen van 100% ging ik alleen nog in die f16 rond vliegen voorderest niks. (daar zat nog geen mp bij op ps3)

Problemen die mensen ervaren op de pc, ligt toch geheel aan je eigen PC ? Ik kan me bijna niet voorstellen dat er iets mis is met de game. Alleen hoge systeem eisen, ja en? Who cares... pc gamers willen ook realistisch gamen, nouwja dan moet je maar een goede pc aanschaffen lijkt mij zo..

Maar ik weet er niet veel van, dus kan goed zijn dat het spel opzich gewoon niet goed is ;)

Is er een san andreas voor ps3? :D

als je die ps3 koopt die ps2 spellen kan draaien wel ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft zo zijn of haar mening over GTA IV.

Ik had verwacht voordat ik het ooit gezien had in het echt dat het eigenlijk niet echt veel voorstelde. Dat alles veel te onvloeiend speelde en dat je eigenlijk niet veel leuks te doen had.

Toen ik het spel echter bij mijn broer zag begon ik er al meer in te zien. Aan het begin was alles nog wennen tegenover GTA San Andreas. De besturing van de auto's was moeilijker zoals ik het zag. Maar naarmate mijn broer verder in het spel kwam en ik regelmatig meekeek begon ik spel steeds leuker te vinden.

Nu heb ik het ongeveer 2 weken geleden ook zelf gekocht. Eerst wel wat probleempjes met de grafisch, maar goed opgelost na een nieuwe processor (Q6600). Het spel was wel even wennen qua lopen en alle knopjes en dergelijke vinden. (Zoals het schuilen achter een muurtje)

Maar na een aantal dagen gespeeld te hebben vond ik het echt geweldig. Een hoop is realistisch en het voelt heerlijk aan. Hoe stom het ook klinkt, zo moet ik af en toe nog steeds lachen wanneer ik per ongeluk een lantaarnpaal omver rij. Gewoon omdat het zo realistisch valt. :puh:

Ik ben nu bijna aan het eind met de storyline. Heb wel een aantal missies gehad die ik echt irritant vond en lastig, maar heb ze tot nu toe toch gehaald. :)

Al met al vind ik GTA IV een geweldig spel op dit moment!

Beoordeling van mij:

+Realistischer

+Je kan schuilen achter voorwerpen

+Goed(e) storyline/verhaal

+Grafisch

+Multiplayer! _O_

+Mooie auto's (vooral de snellere wagens)

-Lange installatie

-Veel gedoe met Social club en Windows Live

-Savegame's niet makkelijk te krijgen op elkaars pc

-Hoge systeemeisen

-Grijze vlakken na een tijdje spelen

-Af en toe wat bugs

Excuses als het niet de bedoeling is om allemaal te plaatsen wat we van het spel vinden. :puh:

Bewerkt: door X-Qyeh
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...