Debby1 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hallo, Maar weer eens een keer opnieuw begonnen met SA, maar natuurlijk loop ik weeeeer tegen de missies aan die mij maar niet lukken. Missie(s): Air Raid, Learning to Fly, N.O.E. Cheaten: Nee Versie: Versie 1 Overig: n.v.t. Vele malen dank! Debby GTASAsf1.b
MegaPilot Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Ik doe ze wel. >>> Door _KoE_Mzungu: Je inbox zit vol (je kan geen PB's meer ontvangen), ik denk dat het tijd wordt daar de bezem doorheen te halen. <<< Ik heb het net ontdekt, alles verwijderd. P.S.: Ik ga nu gaan slapen, morgen doe ik voort, tenzij iemand het in het holst van de nacht wilt overnemen. Bewerkt: 27 december 2008 door MegaPilot
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Learning to Fly: alles goud. Beloning: vliegbrevet, Victim is open, Rustler, Stuntplane en Hunter verschijnen op je vliegveld. N.O.E.: Mission Passed. Beloning: $25.000 $30.000 uitgegeven aan Zero's RC Shop (anders geen missies van Zero). Air Raid: Mission Passed. Beloning: $3.000 Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt, veel plezier met de rest van het spel. Bewerkt: 27 december 2008 door _KoE_Mzungu
Recommended Posts