JasonS Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hallo, Ik heb 3 dagen geleden GTA VCS gekregen, inmiddels al bijna uitgespeeld Tijdens het spelen ben ik veel leuke stunts tegen gekomen, en ben op leuke ideeen gekomen om te filmen. Maar nu is mijn probleem, welk programma moet ik gebruiken, en hoe moet ik die instellen op mijn PSP? Alvast Bedankt! Reageren
Fyre Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Weet niet of het lukt, maar het lukt vast wel met een programmatje... ... Waar je vast Custom Firmware voor nodig hebt. Kortom, tenzij je Custom Firmware hebt dan heb je pech. Reageren
Rullez Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Helaas is custom firmware illegaal en daarom vervalt ook je garantie op je PSP. Tevens mag je hier niet over illegale dingen praten. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Wat een enorme onzin. Natuurlijk kan je gewoon met hoge kwaliteit filmen op je psp. Gewoon je psp op je tv aansluiten en vervolgens je dvd-recorder of video camera ook op je tv aansluiten. (je hebt van die scart blokken waarmee je meerdere dingen op je tv kan zetten) En dan gewoon opnemen. Bewerkt: 27 december 2008 door warrock_123_321 Reageren
Fyre Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Helaas is custom firmware illegaal en daarom vervalt ook je garantie op je PSP. Tevens mag je hier niet over illegale dingen praten. Ik heb gewoon custom firmware om homebrew te draaien, download al zelden spellen ervoor. Ik doe het voor de homebrew. Ik speel anders gewoon allemaal oude freeware erop, (S)NES games, Quake, N64, PSX etc. Is niet illegaal neem ik aan maat. Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Helaas is custom firmware illegaal en daarom vervalt ook je garantie op je PSP. Tevens mag je hier niet over illegale dingen praten. Ik heb gewoon custom firmware om homebrew te draaien, download al zelden spellen ervoor. Ik doe het voor de homebrew. Ik speel anders gewoon allemaal oude freeware erop, (S)NES games, Quake, N64, PSX etc. Is niet illegaal neem ik aan maat. Ik denk van wel want wie zegt dat je er geen illegale games mee speelt? Dat kan je hier makkelijk ontkennen, terwijl je het misschien toch doet. Custom firmware mag gewoon in gen enkel geval, vanwege de dingen die je er mee kan doen, zelfs al doe je er geen illegale dingen mee. Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Helaas is custom firmware illegaal en daarom vervalt ook je garantie op je PSP. Tevens mag je hier niet over illegale dingen praten. Ik heb gewoon custom firmware om homebrew te draaien, download al zelden spellen ervoor. Ik doe het voor de homebrew. Ik speel anders gewoon allemaal oude freeware erop, (S)NES games, Quake, N64, PSX etc. Is niet illegaal neem ik aan maat. Ik denk van wel want wie zegt dat je er geen illegale games mee speelt? Dat kan je hier makkelijk ontkennen, terwijl je het misschien toch doet. Custom firmware mag gewoon in gen enkel geval, vanwege de dingen die je er mee kan doen, zelfs al doe je er geen illegale dingen mee. PRobeer fraps eens. Reageren
Fyre Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik denk van wel want wie zegt dat je er geen illegale games mee speelt? Dat kan je hier makkelijk ontkennen, terwijl je het misschien toch doet. Custom firmware mag gewoon in gen enkel geval, vanwege de dingen die je er mee kan doen, zelfs al doe je er geen illegale dingen mee. Ik heb gewoon custom firmware om homebrew te draaien, download al zelden spellen ervoor. Ik ontken niets beste man. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.