Jump to content

Geen Mobieltje.


NickOwnage

Recommended Posts

Ik klik op de de knop voor het mobieltje namelijk: Pijltje omhoog. en dan verdwijnt het wapen dat je vast hebt. Hij heeft dan wel de Hand als je het mobieltje vast hebt alleen hij is onzichtbaar. En als je met je muis de linker knop doet gaat ie schieten met het wapen dat je net vast hebt. Dit is alleen om een bug te melden, als ik het spel opnieuw opstart dan doet ie het wel gewoon.

MvG Nick.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik klik op de de knop voor het mobieltje namelijk: Pijltje omhoog. en dan verdwijnt het wapen dat je vast hebt. Hij heeft dan wel de Hand als je het mobieltje vast hebt alleen hij is onzichtbaar. En als je met je muis de linker knop doet gaat ie schieten met het wapen dat je net vast hebt. Dit is alleen om een bug te melden, als ik het spel opnieuw opstart dan doet ie het wel gewoon.

MvG Nick.

kijk is bij controls of de toets is verandert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik klik op de de knop voor het mobieltje namelijk: Pijltje omhoog. en dan verdwijnt het wapen dat je vast hebt. Hij heeft dan wel de Hand als je het mobieltje vast hebt alleen hij is onzichtbaar. En als je met je muis de linker knop doet gaat ie schieten met het wapen dat je net vast hebt. Dit is alleen om een bug te melden, als ik het spel opnieuw opstart dan doet ie het wel gewoon.

MvG Nick.

kijk is bij controls of de toets is verandert.

Nee hij is niet veranderd want hij pakte hem wel gewoon op,heel vaag allemaal

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...