NickOwnage Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik klik op de de knop voor het mobieltje namelijk: Pijltje omhoog. en dan verdwijnt het wapen dat je vast hebt. Hij heeft dan wel de Hand als je het mobieltje vast hebt alleen hij is onzichtbaar. En als je met je muis de linker knop doet gaat ie schieten met het wapen dat je net vast hebt. Dit is alleen om een bug te melden, als ik het spel opnieuw opstart dan doet ie het wel gewoon. MvG Nick. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik klik op de de knop voor het mobieltje namelijk: Pijltje omhoog. en dan verdwijnt het wapen dat je vast hebt. Hij heeft dan wel de Hand als je het mobieltje vast hebt alleen hij is onzichtbaar. En als je met je muis de linker knop doet gaat ie schieten met het wapen dat je net vast hebt. Dit is alleen om een bug te melden, als ik het spel opnieuw opstart dan doet ie het wel gewoon.MvG Nick. kijk is bij controls of de toets is verandert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ik klik op de de knop voor het mobieltje namelijk: Pijltje omhoog. en dan verdwijnt het wapen dat je vast hebt. Hij heeft dan wel de Hand als je het mobieltje vast hebt alleen hij is onzichtbaar. En als je met je muis de linker knop doet gaat ie schieten met het wapen dat je net vast hebt. Dit is alleen om een bug te melden, als ik het spel opnieuw opstart dan doet ie het wel gewoon.MvG Nick. kijk is bij controls of de toets is verandert. Nee hij is niet veranderd want hij pakte hem wel gewoon op,heel vaag allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 en je hebt wel de eerste missie gedaan? daar krijg je namelijk zijn oude mobieltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ojahoor Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 ik heb soms precies hetzelfde(pc versie) hij pakt wel mobiel maar ik zie hem niet, hij blijft hem vasthouden (onzichtbaar) ik krijg hem vaak ook niet meer weg, ach ja opnieuw starten dan maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.