Gta_on_ps3 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Wie heeft er een soort van Windows movie maker die het bestandssoort .flv Want ik wil graag mijn Fifa 09 filmpjes aan elkaar plakken en op youtube plaatsen maar nu zijn ze allemaal los van elkaar http://nl.youtube.com/watch?v=MroDrQVqccQ Dit soort filmpjes Windows movie maker geeft een foutmelding als ik het probeer Bewerkt: 27 december 2008 door Gta_on_ps3 Reageren
Dvt Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Ja klopt Flash files kan WMM niet openen. Probeer een van deze programma's op Google: free flv converter Bewerkt: 27 december 2008 door Dvt Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Ja klopt Flash files kan WMM niet openen. Probeer een van deze programma's op Google:free flv converter Dank je zal even kijken Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Werk nie krijg geen beeld te zien Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Je kan ook ojosoft total video converter proberen. Is niet gratis maar kan bijna alle video extensies in alle video extensies omzetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.