Jump to content

Fans vallen soms uit en beeld time out

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik wou in de ochtend mijn pc opstarten ales werkte.maar naar het windows scherm stopten alle fantilatoren ermee.ik dus snel computer uitzetten kabels van fans erin en eruit gedaan.hij starte goed op.nu was ik op het internet aan het surfen toen opeens de fantilatoren er weer mee stopten.het scherm werd ook zwart en er kwam een scherm met een witte achtergrond en zwarte bewegende lijntjes er stond een tekst met timeout.hoop dat jullie me kunnen helpen!

Geplaatst:

Als mijn voeding stuk is het ik gelukkig nog garantie.en het lijkt erop dat mijn computer het weer goed doet speel namelijk al 2 uurtjes.

Geplaatst:

download orthos, en ga eens kijken of je systeem stabiel is , zoja dan zal het de voeding zijn denk ik.

Geplaatst:

bij test kies je stress some RAM and CPU en dan begin je met stressen, gewoon aantal uur aan laten staan en er mogen geen fouten komen.

Geplaatst:

ik had de test gedaan hij liep goed toen de fans er weer me stopte het beeld ging op stand by en er gebeurde niks meer.wat me ook opvalde was dat de power lampje heel rustig uit gaat.kan het ook misschien aan de vidoekaart liggen die zit er namelijk 3 weken in mijn voeding zit er ook net in.

Geplaatst:
ik had de test gedaan hij liep goed toen de fans er weer me stopte het beeld ging op stand by en er gebeurde niks meer.wat me ook opvalde was dat de power lampje heel rustig uit gaat.kan het ook misschien aan de vidoekaart liggen die zit er namelijk 3 weken in mijn voeding zit er ook net in.

mm heb je wel genoeg watt dan?

zou eens je grafische kaart eruit halen, en dan weer die test laten lopen zo lang mogelijk

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb genoeg watt dat is zeker ik heb 450watt en mijn computer is een pentium 4.videokaart is ook niet zo zwaar.

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:
450 watt is niet per sé veel. Hoeveel harde schijven hangen eraan?

het gaat meer om de degelijkheid van de voeding, dan om het aantal watt ;)

Geplaatst:

wat met een tijdje geleden opviel was ook daqt mijn cpu altijd heel erg warm wordt.als ik msn aleen aan heb staan is mijn cpu rondt de 65 graden.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee hij draait wel.Ik heb de pc opgengeschroefd en het viel me op dat de dikke 20 pins voeding stekker helemaal los in het slotje zat was dat het probleem misschien?

Bewerkt: door danoontje_nl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...