Jump to content

Vergelijking Michelle ( GTA IV ) & Big Smoke ( GTA SA )


NickOwnage

Recommended Posts

Ik heb een vergelijking gevonden.

Michelle is niet te vertrouwen en werkt officieel voor de man waar je ook missies van krijgt op Kantoor. Dicht bij de Weg opbraak en de Cluck'in Bells.

Big Smoke daarin tegen werkte samen met C.R.A.S.H. dat wordt duidelijk in de missie: The Green Sabre op GTA San Andreas.

Het waren beide goede vrienden van je..

Michelle >>> Niko Bellic ( GTA IV )

Big Smoke >>> CJ ( GTA SA )

Ze verraaden je allebei.

Daarom deze vergelijking,

MvG Nick.

Link to comment
Delen op andere websites

En Lance Vance verraad je in GTA Vice City, en Catalina in GTA III. In zowat elke GTA verraad er je iemand. :7 Het is niet omdat iemand je verraad in een game en iemand anders dat doet in een andere game dat die op elkaar zouden gebaseerd zijn of wat dan ook.

Overigens is Big Smoke helemaal anders dan Michelle.

Link to comment
Delen op andere websites

En Lance Vance verraad je in GTA Vice City, en Catalina in GTA III. In zowat elke GTA verraad er je iemand. :7 Het is niet omdat iemand je verraad in een game en iemand anders dat doet in een andere game dat die op elkaar zouden gebaseerd zijn of wat dan ook.

Overigens is Big Smoke helemaal anders dan Michelle.

Weet ik, alleen de Verhaallijn veranderd veel, want meesten zouden als ze WikiGTA niet hadden dit niet verwacht.

Ik bedoel de Verhaallijn aanpassing.

Link to comment
Delen op andere websites

naja als jij BS met Michelle vergelijkt, blijf je altijd nog 1 ding houden... en dat is de beruchte 3e been :eten:

Heh? :N

Maarja, ik ben het wel met Hannes eens.

En daar komt ook nog eens bij..

Zo kan ik Claude ook met CJ en Niko vergelijken.

Ze zijn alledrie Hoofdrolspelers.

Gangsters...

Dus ik vind dit een beetje vergezocht.

Link to comment
Delen op andere websites

dit is net gta ctw met gta4 vergelijken alleen maar omdat het in de zelfde stad is :puh:

GTA China Town Wars?

Niet alleen GTA CTW is in Liberty City ( New York )

Voorzo ver ik weet is dat ook: GTA III, GTA LCS, GTA IV, GTA CTW.

Link to comment
Delen op andere websites

dit is net gta ctw met gta4 vergelijken alleen maar omdat het in de zelfde stad is :puh:

GTA China Town Wars?

Niet alleen GTA CTW is in Liberty City ( New York )

Voorzo ver ik weet is dat ook: GTA III, GTA LCS, GTA IV, GTA CTW.

En GTA 1

@ hieronder:

600px-Liberty_City_satellite_map.png

Bewerkt: door EXIT
Link to comment
Delen op andere websites

En Lance Vance verraad je in GTA Vice City, en Catalina in GTA III. In zowat elke GTA verraad er je iemand. :7 Het is niet omdat iemand je verraad in een game en iemand anders dat doet in een andere game dat die op elkaar zouden gebaseerd zijn of wat dan ook.

Overigens is Big Smoke helemaal anders dan Michelle.

Ja hoe kan je nu een slanke vrouw en een dikke man met elkaar vergelijken :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan een beetje offtopic..

Hoe dan ook: Michelle verraadt je inderdaad in GTA IV, net zoals Big Smoke (en Ryder) dat in SA doen, Lance dat in VC doet en Catalina dat in GTA III doet. Zo heeft Rockstar dat nou eenmaal besloten, maar een easter egg is het zeker niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...