Jump to content

GTA 4 XP of Vista


GoldEye1985

Recommended Posts

Ik weet niet of hier al een topic over is maar ik heb een tijd vista op me computer gehad en daar draaide ik ook GTA 4 op. Hij craste ontzettend vaak en als je het laad scherm krijg met die GTA 4 karakters wanneer je het spel start kreeg ik 5 van die beelden die langskwamen en het duurde allemaal ontzettend lang dat laden.

Nu ik XP er gister op heb gezet gaat alles veel sneller in plaats van 5 van die beelden krijg er nu maar 3 en dat scheelt nog al in tijd en hij crasht een stuk minder snel.

Dat zijn mijn bevindingen. Ik denk dat Vista een hoop problemen veroorzaakt met dit spel.

Misschien hebben jullie nog dingen waar je het mee kan aanvullen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet Windows XP Service Pack 3 nodig hebben, of Windows Vista Service Pack 1. En laat je PC Specs een zien. :Y

Dit zijn ze:

Sapphire Ati HD4870 PCIe 512mb DDR5

Intel Prntium Core 2 Duo E8500 s775 Box 4x333MHz

Asus DVD-RW Lighstscribe Pata of Sata

Asus P5ql-e

WDC 500 GB 7200 tpm SataII

Geheugen DDR2-800 Kingston HyperX 4 GB

Asus DVD-rom Pata of Sata 18 speed E616 black/white

voeding 600 watt Zalman ZM600-HP

Miditower NZXT Lexa Blueline

Zeg het maar:

[ ] Geschikt

[ ] Ongeschikt

Link to comment
Delen op andere websites

geschikt, maar het is net wat je fijn vind, Xp of vista, voor je pc zal het niet veel uitmaken.

je kunt btw een 64 bit versie onderwegen, als je hiervoor kiest kun je beter vista pakken dan xp, pak je gewoon 32 bit raadt ik je toch XP aan.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

geschikt, maar het is net wat je fijn vind, Xp of vista, voor je pc zal het niet veel uitmaken.

je kunt btw een 64 bit versie onderwegen, als je hiervoor kiest kun je beter vista pakken dan xp, pak je gewoon 32 bit raadt ik je toch XP aan.

ik gebruik nu XP 32

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon houden, nieuwe OS is weer zon investering van niks, kost je alleen maar veel geld^^

Geld..... Tegenwoordig download iedereen toch meteen de nieuwste OS ? Ik iig wel;) Maar GTA4 koop ik:)

Werkt goed, maar niet zoals het moet. Ooit een patch?

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon houden, nieuwe OS is weer zon investering van niks, kost je alleen maar veel geld^^

Geld..... Tegenwoordig download iedereen toch meteen de nieuwste OS ? Ik iig wel;) Maar GTA4 koop ik:)

Werkt goed, maar niet zoals het moet. Ooit een patch?

we mogen niet over illegale dingen praten op dit forum, zelf geef ik ook geen geld aan windows, dus laat dat duidelijk zijn ;) ja nieuwe patch schijnt te komen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...