GoldEye1985 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Hoe kan ik bij muliplayer mijn gametag veranderen ik heb al veel geprobeert door na die xbox360 site tegaan waar je naar verwezen word in het spel. Ik zie ook die gametage staan maar ik kan er nix aan veranderen. Heeft iemand een oplossing hier voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GoldEye1985 Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Hoe kan ik bij muliplayer mijn gametag veranderen ik heb al veel geprobeert door na die xbox360 site tegaan waar je naar verwezen word in het spel. Ik zie ook die gametage staan maar ik kan er nix aan veranderen. Heeft iemand een oplossing hier voor? Niemand een idd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 ik denk zelf dat het blijvend is je kan natuurlijk een nieuw acc aanmaken of far cry 2 kopen dan kan het dacht ik wel (alleen dat blijft in fc) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GoldEye1985 Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 ik denk zelf dat het blijvend is je kan natuurlijk een nieuw acc aanmaken of far cry 2 kopen dan kan het dacht ik wel (alleen dat blijft in fc) Thx voor de reactie:D. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.