rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Weet iemand al een goede GTA4 download site? Het zou leuk zijn als er gehele continenten bij komen? Een vraagje': Kan je dan ook nog online spelen? >>> Door SummerBase: Titel aangepast. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Bedoel je mods of bedoel je zelf gta IV de game downloaden. Als je het downloaden van het spel zelf bedoeld mogen wij je niet helpen en zul je dus ergens anders het moeten vragen. Voor de eerste paar mods van gta IV kan je kijken op site's zoals gtainside etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 hier meer bepaald mods van gtainside. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Bedoel je mods of bedoel je zelf gta IV de game downloaden. Als je het downloaden van het spel zelf bedoeld mogen wij je niet helpen en zul je dus ergens anders het moeten vragen. Voor de eerste paar mods van gta IV kan je kijken op site's zoals gtainside etc. NAtuurlijk bedoel ik Mods, ik heb het spel orgineel Ik zal de site proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Bedoel je mods of bedoel je zelf gta IV de game downloaden. Als je het downloaden van het spel zelf bedoeld mogen wij je niet helpen en zul je dus ergens anders het moeten vragen. Voor de eerste paar mods van gta IV kan je kijken op site's zoals gtainside etc. NAtuurlijk bedoel ik Mods, ik heb het spel orgineel Ik zal de site proberen! Als je bedoelt, hele eilanden die aangebouwd zijn of Total Conversion-mods... Het spel is pas sinds 3 December uit, dus ik denk dat je daarvoor nog even moet wachten ' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Bedoel je mods of bedoel je zelf gta IV de game downloaden. Als je het downloaden van het spel zelf bedoeld mogen wij je niet helpen en zul je dus ergens anders het moeten vragen. Voor de eerste paar mods van gta IV kan je kijken op site's zoals gtainside etc. NAtuurlijk bedoel ik Mods, ik heb het spel orgineel Ik zal de site proberen! Als je bedoelt, hele eilanden die aangebouwd zijn of Total Conversion-mods... Het spel is pas sinds 3 December uit, dus ik denk dat je daarvoor nog even moet wachten ' Dat denk ik ook ja, maar ach dan weet je alvast een leuk adresje (-; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 als je per sé het spel wil modden, ga dan eens kijken wat wtc op dit forum heeft gepost De watermod waarmee je Liberty City kan laten vollopen is gewoonweg te gek, en hij is op dit moment bezig met een mod waarin LC besneeuwd is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 als je per sé het spel wil modden, ga dan eens kijken wat wtc op dit forum heeft gepost De watermod waarmee je Liberty City kan laten vollopen is gewoonweg te gek, en hij is op dit moment bezig met een mod waarin LC besneeuwd is! Ik zag het ja, zag er geinig uit (-; Sneeuw lijkt me ook wel wat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.