Jump to content

GTA Modificaties downloaden?


rakker126

Recommended Posts

Bedoel je mods of bedoel je zelf gta IV de game downloaden. Als je het downloaden van het spel zelf bedoeld mogen wij je niet helpen en zul je dus ergens anders het moeten vragen. Voor de eerste paar mods van gta IV kan je kijken op site's zoals gtainside etc. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je mods of bedoel je zelf gta IV de game downloaden. Als je het downloaden van het spel zelf bedoeld mogen wij je niet helpen en zul je dus ergens anders het moeten vragen. Voor de eerste paar mods van gta IV kan je kijken op site's zoals gtainside etc. ^_^

NAtuurlijk bedoel ik Mods, ik heb het spel orgineel ^_^

Ik zal de site proberen!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je mods of bedoel je zelf gta IV de game downloaden. Als je het downloaden van het spel zelf bedoeld mogen wij je niet helpen en zul je dus ergens anders het moeten vragen. Voor de eerste paar mods van gta IV kan je kijken op site's zoals gtainside etc. ^_^

NAtuurlijk bedoel ik Mods, ik heb het spel orgineel ^_^

Ik zal de site proberen!

Als je bedoelt, hele eilanden die aangebouwd zijn of Total Conversion-mods...

Het spel is pas sinds 3 December uit, dus ik denk dat je daarvoor nog even moet wachten ';)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je mods of bedoel je zelf gta IV de game downloaden. Als je het downloaden van het spel zelf bedoeld mogen wij je niet helpen en zul je dus ergens anders het moeten vragen. Voor de eerste paar mods van gta IV kan je kijken op site's zoals gtainside etc. ^_^

NAtuurlijk bedoel ik Mods, ik heb het spel orgineel ^_^

Ik zal de site proberen!

Als je bedoelt, hele eilanden die aangebouwd zijn of Total Conversion-mods...

Het spel is pas sinds 3 December uit, dus ik denk dat je daarvoor nog even moet wachten ';)

Dat denk ik ook ja, maar ach dan weet je alvast een leuk adresje (-;

Link to comment
Delen op andere websites

als je per sé het spel wil modden, ga dan eens kijken wat wtc op dit forum heeft gepost :Y

De watermod waarmee je Liberty City kan laten vollopen is gewoonweg te gek, en hij is op dit moment bezig met een mod waarin LC besneeuwd is! :D

Link to comment
Delen op andere websites

als je per sé het spel wil modden, ga dan eens kijken wat wtc op dit forum heeft gepost :Y

De watermod waarmee je Liberty City kan laten vollopen is gewoonweg te gek, en hij is op dit moment bezig met een mod waarin LC besneeuwd is! :D

Ik zag het ja, zag er geinig uit (-; Sneeuw lijkt me ook wel wat!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...