rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik heb zojuist GTA4 voor de pc aangeschaft, kan ik eindelijk online gaan spelen. Maar nu de vraag aan jullie: Is de online-gameplay op de pc de moeite waard? Ik ben benieuwd (-; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik heb zojuist GTA4 voor de pc aangeschaft, kan ik eindelijk online gaan spelen.Maar nu de vraag aan jullie: Is de online-gameplay op de pc de moeite waard? Ik ben benieuwd (-; Zeker wel. Je hebt de ranked matches: die zijn voor als je online geld (geen echt geld) wilt verdienen en zo in rank stijgen zodat je nieuwe kleren nieuwe poppetjes enzo voor je online char kan kopen/vrijspeelt. Of je hebt de player matches: Die zijn gwn om te oefenen of fun te beleven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik heb zojuist GTA4 voor de pc aangeschaft, kan ik eindelijk online gaan spelen.Maar nu de vraag aan jullie: Is de online-gameplay op de pc de moeite waard? Ik ben benieuwd (-; Zeker wel. Je hebt de ranked matches: die zijn voor als je online geld (geen echt geld) wilt verdienen en zo in rank stijgen zodat je nieuwe kleren nieuwe poppetjes enzo voor je online char kan kopen/vrijspeelt. Of je hebt de player matches: Die zijn gwn om te oefenen of fun te beleven. Klinkt goed. Zijn er veel dingen te koop? En zijn de ranked matches niet ook leuk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.