mikey-h-0 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 ik was bezig om een nederlandse amblance erop te zetten verwijder ik alless hoe krijg ik het weer goed? Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Verwijder je wat? De mod? De file? Bij het laatste het spel opnieuw installeren/iemand op GTAForum lief aankijken om de file te sturen en voortaan een backup maken. Reageren
mikey-h-0 Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Nee alles, er staan nu helemaal geen bestanden meer in Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 GTA III Herinstalleren, Dat is de beste manier. Reageren
mikey-h-0 Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Gedaan maar er staat nog steeds niks en hij geeft aan dat ie hem niet reageerd :duh: Reageren
jancoCJ Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Uninstallen alle bestanden verwijderde ook de rockstar map dus en de ursers files en de mods als dat weg is opnieuw installen en klaar JC Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Uninstallen alle bestanden verwijderde ook de rockstar map dus en de ursers files en de mods als dat weg is opnieuw installen en klaar JC Oeh, volgens mij hoeft de hele User Files map er niet per sé uit, wel gta_sa.set. Reageren
jancoCJ Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 in ieder geval wel de rockstar map want daar staan alle objecten mappen in als je die verwijderd en gta sa ursers files op nieuw instalt doet ie het ook Reageren
tjoef Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Of dit tooltje gebruiken Dan is alles van het spel in één keer weg, wat de gewone uninstaller dus normaal gezien laat staan incluis. Reageren
mikey-h-0 Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Gedaan en ik heb ze weer;) Maar nu geeft hij na 4 minuten aan dat er een fout is aangetreden Reageren
jancoCJ Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 dan moet je het volgende doen Ga gta sa uninstalle verwijderd alle gta bestanden dus de gta san andreas map die in de rockstar map staat en je moet de gta sa ursers files verwijderen en dan iinstallen en hij doe het weer maar je moet eerst je mods verwijderen voor je gaat installen Reageren
Beagle Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 dan moet je het volgende doen Ga gta sa uninstalle verwijderd alle gta bestanden dus de gta san andreas map die in de rockstar map staat en je moet de gta sa ursers files verwijderen en dan iinstallen en hij doe het weer maar je moet eerst je mods verwijderen voor je gaat installen Oftewel een samenvatting van dit hele topic... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.