iLoveGta Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 hey, ik heb 2 vragen en dat zijn : :o 1.ik heb gelezen van een paar members hier dat je met een vliegtuig of kweet niet wat in de RUIMTE kan,kan dit wel echt en zoja HOE ??? 2.ik heb ook gelezen dat er een onderzeeër in het spel is, 2 dacht ik 1 waar je niet in kon en ook 1 waar je wel in kon , de 1ste ligt gewoon ergens en daar kan je niet in en de 2de daar kan je wel in maar daar moet je voor op de bodem zwemmen ofzo en dat je dan door zo'n muur gaan(dacht ik,ik weet het niet zeker) en zou iemand een foto ofzo er willen opzetten (of gewoon op een kaart aanduiden)van die war je niet in kan en die waar je wel in kan ps: die gast van die 2de onderzeeër zei dat hij ergens tussen LOS SANTOS en LAS VENTURAS ligt in die rivier,zee,... alvast bedankt,gtrz iLoveGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 en er is geen voertuig warmee je in de ruimte kan of misschien de shamal dat van de onderzeer kun je met de zoekfunctie zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 hey,ik heb 2 vragen en dat zijn : :o 1.ik heb gelezen van een paar members hier dat je met een vliegtuig of kweet niet wat in de RUIMTE kan,kan dit wel echt en zoja HOE ??? 2.ik heb ook gelezen dat er een onderzeeër in het spel is, 2 dacht ik 1 waar je niet in kon en ook 1 waar je wel in kon , de 1ste ligt gewoon ergens en daar kan je niet in en de 2de daar kan je wel in maar daar moet je voor op de bodem zwemmen ofzo en dat je dan door zo'n muur gaan(dacht ik,ik weet het niet zeker) en zou iemand een foto ofzo er willen opzetten (of gewoon op een kaart aanduiden)van die war je niet in kan en die waar je wel in kan ps: die gast van die 2de onderzeeër zei dat hij ergens tussen LOS SANTOS en LAS VENTURAS ligt in die rivier,zee,... alvast bedankt,gtrz iLoveGta of bedoel je de bluehell(zo heet die toch). dan moet je naar de gym in LS en daar al die ventjes dood schieten. en dan rechts langs de uitgang de jetpack cheat doen en dan naar boven vliegen. en als je dat niet bedoeld weet ik het ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 een jetpack is toch geen vliegtuig of zie ik dat verkeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 een jetpack is toch geen vliegtuig of zie ik dat verkeerd uhmm... daar heb je gelijk in <_< maar je kunt er toch mee vliegen en anders zou ik het toch ook echt neit weten wat ie bedoelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 ik weet bijna alles al maar ik vind juist die 2de onderzeeër niet waar je wel in kan (tussen los santos en las venturas) weten jullie dit of geef eventueel een kaart aub :rolleyes: thx,grtz :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 ik weet bijna alles al maar ik vind juist die 2de onderzeeër niet waar je wel in kan (tussen los santos en las venturas)weten jullie dit of geef eventueel een kaart aub :rolleyes: thx,grtz :ph34r: Er is helemaal geen tweede onderzeeer.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 En dus voor de duidelijkheid: Je kan niet de ruimte in. Er is geen 2de onderzeeer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 en een dag of 1 of 2 geleden stelde iemand al de zelfde vragen als jou zoekfunctie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 ow srr da wist ik nie maar ik vind nergens die kaart van die onderzeeër tussen los santos en las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 en een dag of 1 of 2 geleden stelde iemand al de zelfde vragen als jou zoekfunctie waarom zeg je dat dan niet meteen i.p.v al die onzin uit kramen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 een jetpack is toch geen vliegtuig of zie ik dat verkeerd Een mini-vliegtuig :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 ow dus hij heeft dus een vliegtuig op zijn rug hangen ja hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 ow dus hij heeft dus een vliegtuig op zijn rug hangen ja hoor Het zijn een soort opdrijfraketten denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.