jancoCJ Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Eey ik ben bezig met een stunt mod en beagle helpt met de download link aleen ik ging bij dothery de garage dueren weg halen en ik zag een interiuer van dothery ik heb toen gesavet en op gestart en ik kwam zelfs mijn auto binnen krijgen :] ik post een screen van map editor wil je dit ook hebben? en een stunt park? klik hier Bewerkt: 27 december 2008 door jancoCJ Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Het lijkt op een garage.... Logisch dat je auto erin kon Reageren
jancoCJ Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dothery garage en in HEMEL K zonder in een marker aleen door de dueren van de garage onder de grond te zetten Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Waarschijnlijk al bekend, want je kan ook in andere interieuren die alleen in cutscenes voorkomen. Reageren
jancoCJ Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Het is het zelfden interiuer maar dan in hemel K in de normale speel wereld lanch_ryder_wilson ik kwam er zelfs meteen auto in die zichtbaar was Reageren
joppie Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 d'r is al een mod waarbij je in de garage kan, dus dit is wel oud nieuws... Reageren
jancoCJ Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 geen mod bij mij maar je kunt via dat unsolidden gebouw achter dotery onder de garage naar beneden en je bent ook binnen Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Al bekend (bij mij teminste..) Reageren
jancoCJ Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Je link is dood... Koe heeft volgens mij m,n link dood gemaakt want het was reclame Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.