max_gtafreak Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 hoi , ik probeer mods op mijn vista pc te installeren in gta sa . nou is mijn probleem dat ik het handling niet kan veranderen op kladblok en wordpad en dus vroeg ik me af of iemand mij kon helpen Reageren
Hackman Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 'Alleen Lezen' uitvinken! Wanneer die aan staat zul je het bestand niet kunnen bewerken. Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 'Alleen Lezen' uitvinken! Wanneer die aan staat zul je het bestand niet kunnen bewerken. helaas hackman dat werkte niet maar ik heb het al verholpen want als je op rechtermuisknop en dan op eigenschappen klikt ging ik naar beveiliging en zag dat er bij gebruiker maar 1 aangevinkt was en bij admini alles dus heb ik bij gebruiker ook maar alles aangevinkt en nu werkt het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.