Jump to content

Multiplayer error :S

Nielsiej

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb al weken een probleem met de multiplayer. Ik kan namelijk niet online spelen. :7 Wanneer ik een spel probeer te joinen verschijnt er telkens: You've ben removed from the game. En ja, ik heb hem legaal aangeschaft. Nog meer mensen met dit probleem?

Btw. af en toe doet hij het wel als ik een quick match doe, maar niet vaak

alvast bedankt.

Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb al weken een probleem met de multiplayer. Ik kan namelijk niet online spelen. :7 Wanneer ik een spel probeer te joinen verschijnt er telkens: You've ben removed from the game. En ja, ik heb hem legaal aangeschaft. Nog meer mensen met dit probleem?

alvast bedankt.

Is hij ECHT legaal dan? Anders heb je misschien een te hoge ping, probeer eens met de klanten service te mailen!

Delen op andere websites

Hallo,

alvast bedankt.

Is hij ECHT legaal dan? Anders heb je misschien een te hoge ping, probeer eens met de klanten service te mailen!

Nja, toch echt gekocht bij de mediamarkt voor 44 euro dus lijkt mij legaal niet? :7 Ik ga morgen anders wel ff proberen met de graphics en anders mail ik rockstar wel.

bedankt voor de reacties.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...