Nielsiej Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Hallo, Ik heb al weken een probleem met de multiplayer. Ik kan namelijk niet online spelen. Wanneer ik een spel probeer te joinen verschijnt er telkens: You've ben removed from the game. En ja, ik heb hem legaal aangeschaft. Nog meer mensen met dit probleem? Btw. af en toe doet hij het wel als ik een quick match doe, maar niet vaak alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 misschien je settings te hoog? dat je lage fps hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Hallo,Ik heb al weken een probleem met de multiplayer. Ik kan namelijk niet online spelen. Wanneer ik een spel probeer te joinen verschijnt er telkens: You've ben removed from the game. En ja, ik heb hem legaal aangeschaft. Nog meer mensen met dit probleem? Btw. af en toe doet hij het wel als ik een quick match doe, maar niet vaak alvast bedankt. Is hij ECHT legaal dan? Anders heb je misschien een te hoge ping, probeer eens met de klanten service te mailen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nielsiej Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Hallo,Ik heb al weken een probleem met de multiplayer. Ik kan namelijk niet online spelen. Wanneer ik een spel probeer te joinen verschijnt er telkens: You've ben removed from the game. En ja, ik heb hem legaal aangeschaft. Nog meer mensen met dit probleem? Btw. af en toe doet hij het wel als ik een quick match doe, maar niet vaak alvast bedankt. Is hij ECHT legaal dan? Anders heb je misschien een te hoge ping, probeer eens met de klanten service te mailen! Nja, toch echt gekocht bij de mediamarkt voor 44 euro dus lijkt mij legaal niet? Ik ga morgen anders wel ff proberen met de graphics en anders mail ik rockstar wel. bedankt voor de reacties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.