Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 - Voor de 100%, duhuh! Maar als je daar geen zin in hebt of je hebt de 100% al dan sta je daar met je 100% en dan wat? Post hier ideeën voor leuk tijdverdrijf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Zoals ik in een ander topic postte: Wat dacht je van Multiplayer?En gewoon lekker met vrienden in GTA uitgaan.. En je kunt ook naar EE's zoeken... filmpjes maken als je de PC versie hebt, maar ook met een Dazzle als je een Ps3 hebt. Je kunt naar verborgen objecten als Flying Rats enzo zoeken. Je kunt het spel proberen 100% te krijgen. Je kunt ook gewoon lekker mensen afknallen en vluchten voor de politie. Gewoon rondrijden in de stad en al het moois zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 rond klooien of voor de trophies gaan (als je de ps3 versie hebt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Wat ik nu doe als ik me verveel, Ik ren in tegenovergestelde richting van de soort snelweg naast de safehouse in Acouliton (Geen idee hoe je het schrijft, ik bedoel in ieder geval het 2e eiland) De auto's daar rijden erg hard, gewoon keihard erop af rennen en je ziet jezelf echt een paar meters hoog vliegen. Geen idee waarom ik het doe, volgens mij teveel Machinima GTA IV YouTube filmpjes gekeken! paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Max rank halen in multiplayer en aanzien hebben van andere gamers Off je kan natuurlijk nog altijd de trophys halen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Of je gaat de mijlpalen van het spel opzoeken: Spring van de hoogste gebouwen, rij in de snelste en sloomste auto's, blaas jezelf op enzv. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Wat ik nu doe als ik me verveel,Ik ren in tegenovergestelde richting van de soort snelweg naast de safehouse in Acouliton (Geen idee hoe je het schrijft, ik bedoel in ieder geval het 2e eiland) De auto's daar rijden erg hard, gewoon keihard erop af rennen en je ziet jezelf echt een paar meters hoog vliegen. Geen idee waarom ik het doe, volgens mij teveel Machinima GTA IV YouTube filmpjes gekeken! paul007 Hahahaha, zeker al die Stunt Videos xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Gewoon rond rijden en overal tegenaan knallen, gaan "skydyven" uit een annihilator, EE's zoeken of gevecht tegen de politie voeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) hou je aan de regels of bedenk races zoals lekker door de straten scheuren in elk mogelijke bak idd ik heb te veel fantasie Bewerkt: 28 december 2008 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 hou je aan de regels of bedenk races zoals lekker door de straten scheuren in elk mogelijke bak idd ik heb te veel fantasie Als je in elke auto wilt rond scheuren moet je wel lang zoeken! Gta heeft nogal wat voertuigen (-; Je aan de regels houden is wel wat saai maar wel geinig om is uit te proberen. Je kan ook proberen om een zo spectaculair mogelijke crash te krijgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Mijn neef slaat dan mensen in het ziekenhuis neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Wat ik nu doe als ik me verveel,Ik ren in tegenovergestelde richting van de soort snelweg naast de safehouse in Acouliton (Geen idee hoe je het schrijft, ik bedoel in ieder geval het 2e eiland) De auto's daar rijden erg hard, gewoon keihard erop af rennen en je ziet jezelf echt een paar meters hoog vliegen. Geen idee waarom ik het doe, volgens mij teveel Machinima GTA IV YouTube filmpjes gekeken! paul007 en om dan saltos te maken moet je net voordat de auto je raakt springen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Werkt het politie systeem wel? Misschien moet je daar eens achteraan. Verder is het gewoon leuk om iedereen neer te knallen. Ook kan je je storten op het modden. Kan ook erg tijdrovend, maar zeer leuk zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Wat ik nu doe als ik me verveel,Ik ren in tegenovergestelde richting van de soort snelweg naast de safehouse in Acouliton (Geen idee hoe je het schrijft, ik bedoel in ieder geval het 2e eiland) De auto's daar rijden erg hard, gewoon keihard erop af rennen en je ziet jezelf echt een paar meters hoog vliegen. Geen idee waarom ik het doe, volgens mij teveel Machinima GTA IV YouTube filmpjes gekeken! paul007 en om dan saltos te maken moet je net voordat de auto je raakt springen. Van een motor af net tegen een auto aan springen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Alle achievements behalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.