Jump to content

weapon workshop

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke, dit is de eerste mod die ik instaleer :puh: , en aangzien ik 10 ben, wil iemand even zeggen hoe je zo'n mod instaleert? Ik zeg wel of ik het snap of niet.

Geplaatst:

De Weapon Workshop van GTAgames, (maar dat is logisch) alleen dan moet je op opslaan drukken geloof ik en dan?

Geplaatst: (bewerkt)

zo te zien wil je geen mods installeren maar zelf gaan modden...weapon workshop is iritant als je al een klein foutje maakt...crasht het spel al.....en zo veel kun je er ook niet mee geloof ik...een leuk dingetje is bijv...dat je kan lopen en schieten tegelijk met welk wapen dan ook..maar dat moet je wel eerst zelf instellen..

EDIT:

WAAROM STAAT ER AL WEER EEN 'X' BIJ MN PLAATJE DIT IS AL DE 2DE KEER EN DE LINK KLOPT !!! :angry: :angry: :angry: :angry:

Bewerkt: door McDude
Geplaatst:
zo te zien wil je geen mods installeren maar zelf gaan modden...weapon workshop is iritant als je al een klein foutje maakt...crasht het spel al.....en zo veel kun je er ook niet mee geloof ik...een leuk dingetje is bijv...dat je kan lopen en schieten tegelijk met welk wapen dan ook..maar dat moet je wel eerst zelf instellen..

EDIT:

WAAROM STAAT ER AL WEER EEN 'X' BIJ MN PLAATJE DIT IS AL DE 2DE KEER EN DE LINK KLOPT !!! :angry: :angry: :angry: :angry:

He, ik heb een vertaal site bij de hand he, (ik ben 10) maar hoe instaleer je het?

Geplaatst:

Je hoeft het niet te installeren. Gewoon de editor openen en GTA-VC.exe openen. En dan kan je alle getalletjes aanpassen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Maar ik moet hem toch opslaan ofzo? Want als ik op downloaden druk zie ik zo'n schermpje van openen, opslaan, en anuleren geloof ik. Wat moet ik dan doen?

Bewerkt: door need my speed
Geplaatst:

Dat moet je drukken op OPSLAAN ALS en je download hem bijvoorbeeld naar je bureaublad. Dan pak de rar uit met winrar en je plaatst de map van de weapon workshop in je vc folder. Klaar is kees.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...