Bandit Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Hallo allemaal, Ik heb het spel nu een paar weken. Opzich is het héél mooi gemaakt, maar ik krijg hem niet goed draaiend. Ik heb alle nieuwste drivers + de patch geinstaleerd, maar op het moment dat het gaat regenen of ik krijg een hoop politie op mijn nek, begint alles heel traag te gaan. Aan mijn configuratie kan het niet liggen. Intell Core 2 Quad Q9300 2.5Ghz P5K-E moederbord 2 GB intern geheugen DDR2 800Mhz Nvidia G-Force 8600 GT 1024MB Ik draai de Grafichs op medium op dit moment. Tevens heb ik de resolutie op 1024x748 staan Weet iemand nog een optie om het spel beter te laten draaien? Groeten Bandit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 graphics op laag zetten en draw distance decreasen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wynand Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 graphics op laag zetten en draw distance decreasen betere videokaart kopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Je processor verdient een veel betere grafische kaart! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Je processor verdient een veel betere grafische kaart! En de processor kan ook beter, upgrade baar quad! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henkie76 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Je processor verdient een veel betere grafische kaart! En de processor kan ook beter, upgrade baar quad! Je processor is al quad. Ik heb dezelfde processor en bij mij draait ie goed. Je videokaart upgraden zal het meest helpen en 2 gig extra geheugen bijprikken (zelfde merk en type) scheelt ook een hoop en is niet zo duur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Je processor verdient een veel betere grafische kaart! En de processor kan ook beter, upgrade baar quad! Jij kan jezelf beter downgraden naar de basisschool, naar groep 3 zodat je weer leert lezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.