kvbmaster Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 in de stats van gta 4 en op money klikt kan je zien wat je allemaal uitgeeft en staat ook bij spent on tramps maar hoe geefje geld aan zwervers? en zit ik wil bij de goeie ik loop dan een beetje op e te drukken en heel veel knopjes uit te proberen bij die mensen die om een tonnetje vuur staan in een steegje en ik zag ook ergens iets met verrekijker maar waar koop je die?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Er zijn geen verrekijkers meer. Er zijn alleen vaste staande verrekijkers bij trekpleisters (zoals op de Empire State Building). Dus het beste wat je kunt doen is een sniper gebruiken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Langs zwervers lopen of stilstaan in de buurt en als er een tegen je opbonkt dan krijg je een message of je geld wilt geven, druk je daarna op L1 (ps3) dan gooit hij stapeltje geld op de grond! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Je geeft 10 dollar dan aan een zwerver. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Je geeft 10 dollar dan aan een zwerver. En als je het vaak doet dan ontang je een nieuwe ringtone! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kvbmaster Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 en op welke toets moet ik drukken op de pc ? achja een sniper als verrekijker nooit aan gedacht:P en dan nog gelijk schietklaar ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 en op welke toets moet ik drukken op de pc ? achja een sniper als verrekijker nooit aan gedacht:P en dan nog gelijk schietklaar ook Op de PC is dit de Actie-toets, en dus standaard E. Je kan ook door verrekijkers kijken hoor, zoals op de Rotterdam Tower, dan moet je er ook gewoon voor staan en op E drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Je geeft 10 dollar dan aan een zwerver. En als je het vaak doet dan ontang je een nieuwe ringtone! really wist ik anders niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Je geeft 10 dollar dan aan een zwerver. En als je het vaak doet dan ontang je een nieuwe ringtone! really wist ik anders niet Ik ook niet, bij hoeveel geld krijg je een Nieuwe Ringtone? En hoeveel krijg je er Maximaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Je geeft 10 dollar dan aan een zwerver. En als je het vaak doet dan ontang je een nieuwe ringtone! really wist ik anders niet Ik ook niet, bij hoeveel geld krijg je een Nieuwe Ringtone? En hoeveel krijg je er Maximaal? Je moest dan een bepaald aantal zwervers geld hebben gegeven, wel een boel overigens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta_on_ps3 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Je geeft 10 dollar dan aan een zwerver. En als je het vaak doet dan ontang je een nieuwe ringtone! really wist ik anders niet Ik ook niet, bij hoeveel geld krijg je een Nieuwe Ringtone? En hoeveel krijg je er Maximaal? Je moest dan een bepaald aantal zwervers geld hebben gegeven, wel een boel overigens! Ik wist niet eens dat je zwervers geld kon geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Je geeft 10 dollar dan aan een zwerver. En als je het vaak doet dan ontang je een nieuwe ringtone! really wist ik anders niet Ik ook niet, bij hoeveel geld krijg je een Nieuwe Ringtone? En hoeveel krijg je er Maximaal? Je moest dan een bepaald aantal zwervers geld hebben gegeven, wel een boel overigens! Ik wist niet eens dat je zwervers geld kon geven Dat kan zeker, alleen niet aan veel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Je geeft 10 dollar dan aan een zwerver. En als je het vaak doet dan ontang je een nieuwe ringtone! kan je misschien een filmpje maken voor het bewijs? zou wel leuk zijn overigens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Je geeft 10 dollar dan aan een zwerver. En als je het vaak doet dan ontang je een nieuwe ringtone! kan je misschien een filmpje maken voor het bewijs? zou wel leuk zijn overigens je moet niet alles geloven wat hier getypt word Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.