Jump to content

gta iv start niet meer op

SNIPER44

Recommended Posts

hey,

Ik had geprobeerd om GTA IV te modden ... mislukt dus .. :{

Ik had wel GTA IV magic gedownl. en gebacked-up, maar nu start het spel niet meer op. :{

weet iemand hoe ik hem weer kan laten werken, en als ik hem opnieuw moet instaleren, waar kan ik dan mijn savegame vinden??

dank bij voorbaat.

Delen op andere websites

hey,

Ik had wel GTA IV magic gedownl. en gebacked-up, maar nu start het spel niet meer op. :{

weet iemand hoe ik hem weer kan laten werken, en als ik hem opnieuw moet instaleren, waar kan ik dan mijn savegame vinden??

dank bij voorbaat.

Het is erg moeilijk om je save game te vinden, probeer de knop compibaliteitsbestanden daar zou hij wellicht kunnen staan. Tevens kan je proberen de MOD te verwijderen.

Delen op andere websites

hey,

dank bij voorbaat.

Het is erg moeilijk om je save game te vinden, probeer de knop compibaliteitsbestanden daar zou hij wellicht kunnen staan. Tevens kan je proberen de MOD te verwijderen.

waar staat die knop? :puh:

Delen op andere websites

Eigen schuld dikke bult, je kiest zelf om te gaan MODDEN, dan moet je zelf ook zo slim zijn om een goede back-up te maken. Mocht niks helpen, toch maar weer gta IV opnieuw erop zetten he :)

Ik weet het, ik had het een beetje te gemakkelijk opgenomen.

Delen op andere websites

Dan heb je waarschijnlijk iets fout gedaan :puh:

Had ik eerst ook gedaan, had het opnieuw geinstalleerd en had al mijn save files nog :)

ik heb ook een gemod en nu start hij niet meer op. Maar als je hem opnieuw installeert dan heb je gewoon je savegames nog dat komt omdat je savegames aan je windows live account gekoppeld zijn tog ??

Delen op andere websites

Dan heb je waarschijnlijk iets fout gedaan :puh:

Had ik eerst ook gedaan, had het opnieuw geinstalleerd en had al mijn save files nog :)

ik heb ook een gemod en nu start hij niet meer op. Maar als je hem opnieuw installeert dan heb je gewoon je savegames nog dat komt omdat je savegames aan je windows live account gekoppeld zijn tog ??

Bij het deinstalleren vraagt hij of je de save files ook wilt verwijderen, kies dan nee :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...