Jump to content

past gta 4 op mijn nieuwe pc?/


wynand

Recommended Posts

Oh ik zie het, de 9600 GS is inderdaad minder snel dan de 9600 GT.

Als je het toch wat soepeler wilt draaien kun je er misschien inderdaad een andere grafische kaart inzetten.

Welke dan precies?????????//

HELP HELP HELP HELP HELP HELP :D:D^_^^_^^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik vragen mag, hoeveel kost dit systeem? Misschien kan je dan beter een PC samenstellen, komt je meestal goedkoper uit en dan je ook ineens een goede videokaart er in steken.

799 euro alleen ik stel geen pc samen daar hem ik slechte ervaringen mee!!!!!

welke grafische kaarten moet ik er dan inzetten en welke past er in????????/

HELP HELP HELP HELP HELP HELP :D:D^_^:Y:Y:cya::cya::7:7:duh::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik vragen mag, hoeveel kost dit systeem? Misschien kan je dan beter een PC samenstellen, komt je meestal goedkoper uit en dan je ook ineens een goede videokaart er in steken.

799 euro alleen ik stel geen pc samen daar hem ik slechte ervaringen mee!!!!!

welke grafische kaarten moet ik er dan inzetten en welke past er in????????/

HELP HELP HELP HELP HELP HELP :D:D^_^:Y:Y:cya::cya::7:7:duh::duh:

Normaal zouden alle grafische kaarten er in passen. Alleen als je kast een beetje te klein is of als er een harde schijf in de weg staat kan het zijn dat het er niet in past. Let op: De computer die je nu koopt is op maat gemaakt dus heeft hij misschien net voldoende voeding om je pc goed te draaien, als je dan upgrade naar een sterkere grafische kaart kan het zijn dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt.

Als je zeker bent geen PC samen te stellen, dan kan je deze pc kopen die GTA IV op z'n minst op medium moet kunnen draaien en dan kun je later misschien upgraden naar een sterkere videokaart.

Trouwens het helpt niet als je "HELP HELP HELP" roept. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik vragen mag, hoeveel kost dit systeem? Misschien kan je dan beter een PC samenstellen, komt je meestal goedkoper uit en dan je ook ineens een goede videokaart er in steken.

799 euro alleen ik stel geen pc samen daar hem ik slechte ervaringen mee!!!!!

welke grafische kaarten moet ik er dan inzetten en welke past er in????????/

HELP HELP HELP HELP HELP HELP :D:D^_^:Y:Y:cya::cya::7:7:duh::duh:

Normaal zouden alle grafische kaarten er in passen. Alleen als je kast een beetje te klein is of als er een harde schijf in de weg staat kan het zijn dat het er niet in past. Let op: De computer die je nu koopt is op maat gemaakt dus heeft hij misschien net voldoende voeding om je pc goed te draaien, als je dan upgrade naar een sterkere grafische kaart kan het zijn dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt.

Als je zeker bent geen PC samen te stellen, dan kan je deze pc kopen die GTA IV op z'n minst op medium moet kunnen draaien en dan kun je later misschien upgraden naar een sterkere videokaart.

Trouwens het helpt niet als je "HELP HELP HELP" roept. :)

Wat voor voeding zit er dan in mijn toekomstige pc?????

(hp pavilion m9452)!!!!!!!!!!!?????????????

Link to comment
Delen op andere websites

Aub, reageer eens rustig, ik wordt helemaal gek ervan..

OT: je krijgt totaal geen waar voor je geld, voor 900 euro kan je wel wat beters krijgen dan dat.

Voeding is trouwens niet te vinden via het internet, dat is meestal zo met die klote merk pc's, die laten de helft van de specificaties altijd achterwege omdat het vaak gewoon goedkope rotzooi is.

En hoe kun je nu slechte ervaringen hebben met een zelf in elkaar gezette pc? dan zit de fout toch echt bij jezelf. En kan me eigenlijk geeneens voorstellen dat je er ervaring mee hebt want je praat echt alsof je er niks van snapt.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...