Muay Thai Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik denk dat de titel genoeg zegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrick_fan Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Moet kunnen, als hij aan de systeemeisen voldoet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ComKwak Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Op mijn laptop doet hij het zonder problemen, dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 tuurlijk kan GTA IV op en laptop: letterlijk: je pakt de disc van GTA IV en legt hem op je laptop. ''figuurlijk'': je laptop moet aan de systeemeisen voldoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ligt eraan of die laptop goed genoeg is voor het spel. Laptops van ongeveer €1000 + voldoen. Daarom kun je dus beter een desktop kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Wat dachten jullie van deze ? Specificatiesprocessor Core™2 Duo merk chipset Intel® merk processor Intel® processor nummer Penryn 7350 aantal processoren 2 RAM geheugen 4096 MB. harde schijf cap. 640 GB. beelddiagonaal 43,2 17 inch DVD brander Super Multi DVD-RW Double Layer type grafische kaart NVIDIA® GeForce® 9600M-GT Grafische kaart geheugen 512 MB. kloksnelheid 2000 MHz. Wireless LAN ja systeem microsoft bluetooth ja kaartlezer ja tv uitgang ja firewire ja aantal USB poorten 4 batterij gebruiksduur 3,5 uur afm. bxhxd: 40,2 x 29,7 x 4,1 Cm. afstandsbediening nee geïnt. TV kaart ja geïnt. video kaart ja gewicht 3,8 Gr. Microsoft besturingssysteem Windows Vista® Home Premium Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Het kan, maar niet erg soepel. GTA IV vereist processor kracht en deze is slechts 2 x 2 GHz. Als je GTA IV soepel wilt spelen moet je toch een desktop kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ja maar misschien krijgen we laptop dus ik moet goeie keuze maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta_on_ps3 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 gewicht 3,8 Gr. Wow jij heb een lichte laptop Maar ja het gaat niet erg soepel draaien zoals is gezegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 HEt zou misschien lukken maar niet op high, je hebt immers geen quad processor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Voor de duidelijkheid dat is mijn laptop niet, ik wil er misschien een kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta_on_ps3 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Voor de duidelijkheid dat is mijn laptop niet, ik wil er misschien een kopen. Maar kan je niet een(de) winkel gaan vaak hebben ze showmodellen staan die verbonden zijn met internet of iemand in je familie en dan even naar canyourunit.com gaan en even testen Bewerkt: 28 december 2008 door Gta_on_ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ik speel hem ook altijdop Laptop, mijn processor kan het allemaal net trekken, als ik virusscanner uitzet alleen de Firewall aan. Soms doet MP het niet is ie te traag soms haaperd ( Geen idee hoe je het schrijft ) maar verder niet veel problemen. 's avonds doet ie het wel beter op MP dan 's morgens da's het enige wat raar is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.