HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Je kan toch ook een nieuwe wallie kopen? Ik weet niet hoe duur die zijn, maar het kan vast wel voor een goedkoop prijsje. En hoe presteer je het eigenlijk om 0.12 cent er op over te houden? Verder kun je ook SMS'en vaak naar zo'n programma. Of bellen. Bewerkt: 27 december 2008 door Bierbuikje Reageren
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dat is misschien juist het probleem waar mensen aan beginnen te twijfelen. Maar zoals ik al zei SMS'en of bellen wil vaak ook nog. Die dingen staan dag en nacht, vakantie of geen vakantie, altijd online. Reageren
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
moechy Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Dat is misschien juist het probleem waar mensen aan beginnen te twijfelen. Maar zoals ik al zei SMS'en of bellen wil vaak ook nog. Die dingen staan dag en nacht, vakantie of geen vakantie, altijd online. Nou ik verzeker iedereen die nog 0.12 voor mij over heeft dat ik er zeker geen misbruik van zal maken. Om heel eerlijk te zijn is dat zooooo ongelooflijk laag als je zoiets doet. Ik beschaam dan ook niet het vertrouwen van diegene, voor 100% niet, dat zweer ik Ja, je kan zeggen wat je wilt maar dat wil dan niet zeggen dat iedereen je zo maar gelooft. Ikzelf heb het niet, ken het niet en heb het ook niet nodig. Reageren
DJRobin Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik zal eens kijken of ik nog wallie's heb. Laatst had ik er nog 3 met ongeveer een euro erop. Reageren
HA5H Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
the_dan Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Nou bedankt voor jullie reactie's Maar ik vond nog iemand op een ander forum met 0.12 cent op zijn wallie (hij had nog 5 euro) en die mocht ik gebruiken Dus heel erg bedankt iedereen zo zie je maar de wereld is niet slecht wat is wallie precies ? (damn keek niet naar de datum ) excuse moi Bewerkt: 6 januari 2009 door the_dan Reageren
David22 Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 wat is wallie precies ? Wallie is een soort creditcard waarmee je op internet kan betalen, als ik mij niet vergis. Reageren
Youp Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 wat is wallie precies ? Wallie is een soort creditcard waarmee je op internet kan betalen, als ik mij niet vergis. Niet echt een creditcard neem ik aan... Met een creditcard kan je alles kopen wat je wil, en naderhand moet je even betalen. Dit is gewoon meer een online manier van betalen. Reageren
Biocount Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 (bewerkt) Het is een prepay kaartje met geld tegoed erop. Je kaart / bonnetje heeft een code erop staan die je dan in moet vullen bij waar je wilt betalen. Dan word het geld er af geschreven en dan wat je over hebt kan je later weer herbruiken, mocht je dan te kort komen dan kan je gewoon een nieuwe kaart halen en dus meerdere codes invullen om mee te betalen. Word vooral gebruikt bij (veel saaie) online spelletjes. Je kan het bij veel media winkels kopen zoals musicstore, V&D en Freerecordshop. Bewerkt: 9 januari 2009 door Biocount Reageren
Impulse_W Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Wallie is een naai systeem hoor. Ik heb het eens gebruikt voor een online game maar constant dan kost het bijvoorbeeld 10 euro en 12 cent terwijl je Wallie maar 10 euro capiciteit heeft. Naja wat kan je hieraan doen? Gewoon een Wallie van 5 euro kopen die je gebruikt voor kleine bedragen. Of een vriend vragen of hij nog wat heeft liggen. Ik heb hier iig nog wat kaarten liggen met 2 cent erop ofzo. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Er zijn wallie-kaarten te koop van €5 bij Free Record Shop, ik neem aan dat je je dat wel kunt veroorloven. Ik denk niet dat je ver komt door het hier te vragen. Reageren
Biocount Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Als je gelezen had dan zag je al dat het opgelost was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.