Jump to content

schaduw problemen


gangster007

Recommended Posts

ik heb schaduw problemen want schaduw ziet er heel vaag uit. veel van die Stippen Schaduw

ik heb de laatste patch geinstalleerd en die nvidea beta drivers weet iemand een oplossing

mijn spec.

Intel® Core™2 Quad processor Q8200

(2,33 GHz, 4 MB L2 Cache, 1333 MHz FSB)

Windows Vista® Home Premium

4gb ram

1 Terabyte (1000 GB) harde schijf

NVIDIA® GeForce® 9600 GT 512mb videokaart

Bewerkt: door gangster007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net hetzelfde probleem!

Ik heb een paar screenschots genomen-->

33115025sj3.jpg

93105953at6.jpg

34119138zy6.jpg

Dit is mijn systeem:

Sapphire ATI/AMD Radeon HD 4850 512MB

Intel Core 2 Duo E8500 3.16GHz

2x2Gb ram

Vista 64bit

(ik denk niet dat dit het probleem is)

Mischien zou het door de patch kunnen komen ?

Ik heb het spel 4 dagen geleden gekocht na de releas dus de patch was al uit.

Tijdens het installeren ben ik niet echt zeker of ik toen wel de patch heb geinstalleerd.

Dus heb ik heb dan maar handmatig nog eens gedownload maar bij het uitvoeren deed hij niets.

Aangezien de patch deze fix zou doen 'fix de ATI 1900 shaduwen'

Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd...

Hopelijk kan iemand ons helpen

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook de ps3 versie van gta 4 en schaduw is daar gewoon normaal en waarom geen dx 10 ondersteuning dan ziet het er beter uit en loopt het stuk sneller

Bewerkt: door gangster007
Link to comment
Delen op andere websites

Jij daar, PS3 gebruikt dezelfde blur methode als de xbox en GTA IV @ PC met de 'P' modus aan. Framerate is een ander verhaal, een PS3/X360 speelt IV op low op een 3.2GHz 3-Core processor en al die crap, mensen willen op MAX spelen met een diual-core processor van 2GHz. Wat een verschil hè?

O.o

Link to comment
Delen op andere websites

Jij daar, PS3 gebruikt dezelfde blur methode als de xbox en GTA IV @ PC met de 'P' modus aan. Framerate is een ander verhaal, een PS3/X360 speelt IV op low op een 3.2GHz 3-Core processor en al die crap, mensen willen op MAX spelen met een diual-core processor van 2GHz. Wat een verschil hè?

O.o

mm is die blur nu voor echt lage resoluties of juist voor hele hoge? ( bij mij @ 1200x1024 zag het er dus voor geen meter uit )

Link to comment
Delen op andere websites

Jij daar, PS3 gebruikt dezelfde blur methode als de xbox en GTA IV @ PC met de 'P' modus aan. Framerate is een ander verhaal, een PS3/X360 speelt IV op low op een 3.2GHz 3-Core processor en al die crap, mensen willen op MAX spelen met een diual-core processor van 2GHz. Wat een verschil hè?

O.o

mm is die blur nu voor echt lage resoluties of juist voor hele hoge? ( bij mij @ 1200x1024 zag het er dus voor geen meter uit )

Het ligt eraan wat je mooi vindt. Ik heb geen idee hoe het op hoge resoluties eruitziet, maar die optie blijft kak. Blur is LELIJK! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...