Jump to content

schaduw problemen


gangster007

Recommended Posts

Heeft iemand naast bovengenoemd probleem ook 'knipperende schaduw' van de gebouwen? Als je naar de straat kijkt zie je constant de schaduw knipperen namelijk......op 'n manier die mij niet normaal lijkt!

Voor de rest loopt het spel super zonder hapering, m'n systeem moet 'm ook goed aankunnen, heb 'n HD4850 kaart.

greetzz

Link to comment
Delen op andere websites

Dat helespel hebben ze zó ver***kt.

Van mij mochten ze beter wachten tot die 100% zou werken zonder al dat gezeur met blur, schaduwen.

Heb zelf een minder goede kaart HD3650 1GB, speelt wel, maar die schaduwen zijn echt TE lelijk.

Ik hou het nog wel FF bij GTA SA

TOP R* ! Goed zakengedaan :td:

Link to comment
Delen op andere websites

omg, met de P gaat écht alleen de kwaliteit van de schaduw er op voorruit. De rest gaat erop achteruit. het lijkt wel of je een afwijking aan je ogen hebt van -3 en geen bril draagt :S

Heeft iemand naast bovengenoemd probleem ook 'knipperende schaduw' van de gebouwen? Als je naar de straat kijkt zie je constant de schaduw knipperen namelijk......op 'n manier die mij niet normaal lijkt!

Voor de rest loopt het spel super zonder hapering, m'n systeem moet 'm ook goed aankunnen, heb 'n HD4850 kaart.

greetzz

bij mij knippert die ook ja, komt waarschijnlijk door het steeds opnieuw renderen van de schaduw, die past zich namelijk aan op de stand van de zon.

edit ik had alt+tab gedaan om dit bericht te typen, hierna ging ik weer terug het spel en en toen knipperde hij niet meer :S

Bewerkt: door ddaemen
Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat 't echt 'n driver probleem is, heb de nieuwe nog niet dus die ga ik maar 'ns downloaden; ik heb 'n Club3D HD4850 kaart en systeem voldoet verder ruim aan de eisen; het spel loopt verder ook soepel zonder enige hapering of wat dan ook, het is alleen die knipperende schaduw waar ik gek van wordt!

Ik zal tegelijkertijd de patch erop zetten en dan laat ik hier wel ff weten of 't daarmee opgelost is!

greetsss

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem is idd opgelost door installeren nieuwe drivers en patch eroverheen gezet; en dan valt er nog genoeg aan de schaduwen aan te merken (korrelig blijft bijv.), dus het valt te hopen dat daar alsnog 'n goede patch voor komt!

greetzzz

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Jij daar, PS3 gebruikt dezelfde blur methode als de xbox en GTA IV @ PC met de 'P' modus aan. Framerate is een ander verhaal, een PS3/X360 speelt IV op low op een 3.2GHz 3-Core processor en al die crap, mensen willen op MAX spelen met een diual-core processor van 2GHz. Wat een verschil hè?

O.o

dit is de spec. van de ps3

Cell Processor

PowerPC-base Core @3.2GHz

1 VMX vector unit per core

512KB L2 cache

7 x SPE @3.2GHz

7 x 128b 128 SIMD GPRs

7 x 256KB SRAM for SPE

* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy

total floating point performance: 218 GFLOPS

ze konden gta iv op de ps3 veeeel beter dan de xbox 360 maken omdat ze gewoon de xbox360 versie geport hebben

Bewerkt: door gangster007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...