TaartJJ~! Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik draai het op 1680 x 1050, en blur is echt foeilelijk, waarom hebben ze het überhaupt in het spel gedaan? Reageren
zionic73 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Heeft iemand naast bovengenoemd probleem ook 'knipperende schaduw' van de gebouwen? Als je naar de straat kijkt zie je constant de schaduw knipperen namelijk......op 'n manier die mij niet normaal lijkt! Voor de rest loopt het spel super zonder hapering, m'n systeem moet 'm ook goed aankunnen, heb 'n HD4850 kaart. greetzz Reageren
mm1992 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Dat helespel hebben ze zó ver***kt. Van mij mochten ze beter wachten tot die 100% zou werken zonder al dat gezeur met blur, schaduwen. Heb zelf een minder goede kaart HD3650 1GB, speelt wel, maar die schaduwen zijn echt TE lelijk. Ik hou het nog wel FF bij GTA SA TOP R* ! Goed zakengedaan :td: Reageren
ddaemen Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) omg, met de P gaat écht alleen de kwaliteit van de schaduw er op voorruit. De rest gaat erop achteruit. het lijkt wel of je een afwijking aan je ogen hebt van -3 en geen bril draagt :S Heeft iemand naast bovengenoemd probleem ook 'knipperende schaduw' van de gebouwen? Als je naar de straat kijkt zie je constant de schaduw knipperen namelijk......op 'n manier die mij niet normaal lijkt!Voor de rest loopt het spel super zonder hapering, m'n systeem moet 'm ook goed aankunnen, heb 'n HD4850 kaart. greetzz bij mij knippert die ook ja, komt waarschijnlijk door het steeds opnieuw renderen van de schaduw, die past zich namelijk aan op de stand van de zon. edit ik had alt+tab gedaan om dit bericht te typen, hierna ging ik weer terug het spel en en toen knipperde hij niet meer :S Bewerkt: 4 januari 2009 door ddaemen Reageren
zionic73 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Denk dat 't echt 'n driver probleem is, heb de nieuwe nog niet dus die ga ik maar 'ns downloaden; ik heb 'n Club3D HD4850 kaart en systeem voldoet verder ruim aan de eisen; het spel loopt verder ook soepel zonder enige hapering of wat dan ook, het is alleen die knipperende schaduw waar ik gek van wordt! Ik zal tegelijkertijd de patch erop zetten en dan laat ik hier wel ff weten of 't daarmee opgelost is! greetsss Reageren
elbartje Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Wel vind ik het verdacht dat er hier veel mesnen zijn met een HD4850 Bewerkt: 5 januari 2009 door elbartje Reageren
zionic73 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Probleem is idd opgelost door installeren nieuwe drivers en patch eroverheen gezet; en dan valt er nog genoeg aan de schaduwen aan te merken (korrelig blijft bijv.), dus het valt te hopen dat daar alsnog 'n goede patch voor komt! greetzzz Reageren
gangster007 Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) Jij daar, PS3 gebruikt dezelfde blur methode als de xbox en GTA IV @ PC met de 'P' modus aan. Framerate is een ander verhaal, een PS3/X360 speelt IV op low op een 3.2GHz 3-Core processor en al die crap, mensen willen op MAX spelen met een diual-core processor van 2GHz. Wat een verschil hè?O.o dit is de spec. van de ps3 Cell Processor PowerPC-base Core @3.2GHz 1 VMX vector unit per core 512KB L2 cache 7 x SPE @3.2GHz 7 x 128b 128 SIMD GPRs 7 x 256KB SRAM for SPE * 1 of 8 SPEs reserved for redundancy total floating point performance: 218 GFLOPS ze konden gta iv op de ps3 veeeel beter dan de xbox 360 maken omdat ze gewoon de xbox360 versie geport hebben Bewerkt: 16 januari 2009 door gangster007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.