MFCL Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Vandaag zat ik naar scooters te kijken op google en ik vond ineens een hele grappige genaamt: E-Scooter, ik kon het gewoon niet laten om het te modellen (echt typisch ik weer) __________________________________________________________________________ Screens tot nu toe: Render: __________________________________________________________________________ volgensmij past de Faggio ANIM perfect op dit wheelie monster /----------\ | W>I>P | \----------/ Bewerkt: 28 december 2008 door MFCL Reageren
Tjerk Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik ben benieuwd wat je er van kan bakken, want het ziet er nu al goed uit. Succes ermee verder Reageren
Puma Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ziet er goed uit, het idee is goed en het model ziet er leuk uit. Als je dat wil, kan ik het model wel ingame krijgen met wat kleine reflecties, carcols en de hele reutemeteut.. Reageren
MFCL Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Ziet er goed uit, het idee is goed en het model ziet er leuk uit. Als je dat wil, kan ik het model wel ingame krijgen met wat kleine reflecties, carcols en de hele reutemeteut.. Dat zou top zijn kan iemand voor mij iets doen? in 3dsmax met KAMS scripts de animatie standje van de faggio openen en dan opslaan als .3DS bestand PS: de animatie van de faggio zit in in de gta3.img en heet BIKEV.ifp Bewerkt: 28 december 2008 door MFCL Reageren
MFCL Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) UPDATE: Stuur kappen als extra's VERWIJDERD Bewerkt: 10 februari 2009 door MFCL Reageren
MFCL Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2008 (bewerkt) Ey ben nu in zweden op vakantie... omdat me vaden ook in zweden woont (ouders gescheiden hea) geen progress nog... en geen comments nog... Fijn oud en nieuw voor straks EDIT: Mijn eerste tripple post Bewerkt: 31 december 2008 door MFCL Reageren
Beagle Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Ey ben nu in zweden op vakantie... omdat me vaden ook in zweden woont (ouders gescheiden hea)geen progress nog... en geen comments nog... Fijn oud en nieuw voor straks EDIT: Mijn eerste tripple post En misschien zo je eerste waarschuwing per PB Wanneer kom je terug om verder te werken? Reageren
MFCL Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 En misschien zo je eerste waarschuwing per PB Noop... geen waarschuwing Wanneer kom je terug om verder te werken? Zaterdag Reageren
Zigga Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 hallo ik ben nieuw op dit forum hoe\waarmee maak je 3d? Reageren
MFCL Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) hallo ik ben nieuw op dit forum hoe\waarmee maak je 3d? Met sketchup hier is een link: KLIK Welkom op het gta forum Zigga Bewerkt: 1 januari 2009 door MFCL Reageren
Beagle Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 hallo ik ben nieuw op dit forum hoe\waarmee maak je 3d? Met sketchup hier is een link: KLIK Welkom op het gta forum Zigga Je geeft hem/haar niet eens de kans een ander programma te proberen.... 3DS Max Gmax Zmodeller Blender3D ...Sketchup... En nog véél meer (dan alleen Sketchup)! Reageren
MFCL Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Hee ik ben weer in Nederland Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Hee ik ben weer in Nederland Dus dat betekent dat je weer verder gaat? Reageren
MFCL Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Hee ik ben weer in Nederland Dus dat betekent dat je weer verder gaat? tuurlijk alleen ik moet iets beslissen waar waarschijnlijk een poll over komt... grote wielen: of kleine wielen: Reageren
.Senne Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 T..t..twee versies? :$ Of is dat niet mogelijk met wielen? Btw, ziet er alweer keurig uit, net wat we van jou gewoon zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.