Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
weet iemand al waanner deze mod gerealeast word? kan niet w8ten op deze

Ja hij is bijna af :Y maar kan iemand voor mij zoeken hoe het achterwiel vast zit? met duidelijke plaatjes? ^_^

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MFCL

24

• Beagle

6

• Timske

5

• Puma

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Plak de texture van Puma erop ;)

En op het stuur netzoiets als bij je scootmobiel alleen dan een kilometer tellertje enzo ;)

Een kilometer teller op een electiese scooter? :7

Ja natuurlijk! Ik heb zo'n ding, en er zit een kilometerteller op! Van 0 t/m 30 km/h :puh: Ook zit er nog een metertje op voor de accu.

Geplaatst:

Staat dat niet toevallig al op de Blueprints? En anders zoek je even snel met Google een kiekje van je scooter. Hier heb ik een paar plaatjes voor je waar je misschien wat inspiratie mee kunt opdoen. En anders is er misschien wel iemand hier op dit forum die misschien eentje heeft of iemand kent die er een heeft zodat diegene er misschien voor je achter kan komen.

Geplaatst:

En op het stuur netzoiets als bij je scootmobiel alleen dan een kilometer tellertje enzo ;)

Ja natuurlijk! Ik heb zo'n ding, en er zit een kilometerteller op! Van 0 t/m 30 km/h :puh: Ook zit er nog een metertje op voor de accu.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaight! _O_

Kan je dan voor me even een paar foto's kieken van de onderkant waar je goed ziet hoe het achterwiel vast zit?

En misschien nogwat detail foto's? :D

Staat dat niet toevallig al op de Blueprints? En anders zoek je even snel met Google een kiekje van je scooter. Hier heb ik een paar plaatjes voor je waar je misschien wat inspiratie mee kunt opdoen. En anders is er misschien wel iemand hier op dit forum die misschien eentje heeft of iemand kent die er een heeft zodat diegene er misschien voor je achter kan komen.

wie zegt dat ik dit ding met blueprints heb gemaakt? :Y

Geplaatst:

Sorry, niet goed gelezen dan denk ik. Maar volgens mij zie je op blueprints ook maar zelden hoe echt de wielen eraan zitten maar dat komt ook omdat blueprints daar niet voor bedoeld zijn dus moet je je geluk vinden bij een foto denk ik. Maar volgens mij heb je nu al in de gaten hoe dat achterwiel vastzit aan de rest.

Mvg,

Hackman

Geplaatst:

Maar volgens mij heb je nu al in de gaten hoe dat achterwiel vastzit aan de rest.

Mvg,

Hackman

Nog niet eigelijk :7 ik wacht op David22 :Y

Geplaatst:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaight! _O_

Kan je dan voor me even een paar foto's kieken van de onderkant waar je goed ziet hoe het achterwiel vast zit?

En misschien nogwat detail foto's? :D

Helaas, ik gebruik het ding als ik naar de camping ga, en daar laat ik 'm dus ook staan. En ik ga pas van de zomer weer naar de camping :puh:

Geplaatst:

Dat wordt dus een nieuwe kandidaat als je het voor de zomer nog af wil hebben. :puh: Misschien dat er nog iemand is met zo'n ding maar ik heb nog even een vraag. Als je kijkt naar andere foto's van een E-scooter dan zie je dat er over het achterwiel zo'n kap zit waardoor je niet eens kunt zien hoe het vastzit. Waarom zou je het dan niet gewoon vastmaken met een paar buizen, er komt toch niemand achter omdat er zo'n ding alles bedekt. ;)

Misschien denk ik nu wel een beetje verkeerd maar waarom zou je zou ongelofelijk veel tijd en moeite in iets steken wat je niet eens terugziet in de release?

Mvg,

Hackman

Geplaatst:
Ja doe er een buis tussendoor.. En een tandwieletje en een ketting :Y

Klopt, ik heb even snel een paint-plaatje gemaakt hoe het wiel er ongeveer uitziet:

Niet echt duidelijk, maar ik hoop dat je er iets verder mee komt :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...