FerryN Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Dus een beetje zoals een scooter? tnx Kan best zijn dat ie aan de andere kant een remschijf+remklauw heeft zitten, zoals bij een minibike ook is. Zwart, wiel plus aan de linkerkant zijn tandwiel, rechts remklauw+remschijf en dat ding dat door het wiel loopt de naaf. Blauw de achterbrug/chassis. Rood de achteras. Hopelijk kan je hier wat mee, en anders maak je een minibike achterbrug na, zal niet zo veel verschillen plus is heel makkelijk. Reageren
MFCL Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Oki het model werk is gedaan FF texturen morgen en dan wachten op puma Reageren
Beagle Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Oki het model werk is gedaan FF texturen morgen en dan wachten op puma Je kan het toch ook zelf ingame zetten? Kan je misschien nog wat screens maken, ongetextured (met name het achterwiel )? Reageren
MFCL Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Ik heb nog niet 3dsmax van me neef gekregen (doop) Bewerkt: 10 februari 2009 door MFCL Reageren
MFCL Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 (bewerkt) 3x raden wat ik ZELF (met een beetje hulp ) ingame heb gezet Dingen die nog moeten: - Texturen (uiteraard) - Custom collision (voor betere wheelies) - Custom shadow (ik wil mijn pwnage scootertje op de grond kunnen zien) - Carcols (japan-style) - Met CJ naar de binco gaan (respect is everything) PS: stuurkappen weg gehaald... Bewerkt: 10 februari 2009 door MFCL Reageren
Timske Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Super vet man! Alleen het stuur moet denk ik iets omlaag. Die wielen zijn mega vet KUTGW Reageren
tommit Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Heb je hem al af zo ja waar kun je hem dan downloaden want het is zkr een cool ding Reageren
ajaxhunter Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Vet man hopelijk een snelle release. Wat gaat hij eigenlijk vervangen. Reageren
MFCL Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) LOL Dit bestand heb ik al maanden niet meer zelf vind ik heb ook wel jammer... maar toch ben ik al veel beter geworden in modelen en kan MAKKELIJK dingen ingame zetten Alleen het probleem is dat ik soms FF geen idee heb wat te maken maar ff ontopic: Er is niks meer over van dit... Bewerkt: 31 mei 2009 door MFCL Reageren
ajaxhunter Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Erg jammer had hem graag ingame gehad. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 me 2 jammer. R.I.P E-SCOOTER Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.