Roxx0rz Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Hallo weet iemand war ik backup bestandjes kan vinden? ik heb namelijk een mod geinstalleerd en vergeten te back-up-en. ik mis de bestandjes: CSplay1.txd CSplay2.txd etc. etc. het zijn er iets van 22 want als ik die missie moet doen met die camera dan hangt ie. en ik vermoed dat het door die player model komt... Reageren
Shorty_D Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 je kan ook 2 x Vice city installere :rolleyes: altans dat zou mijn keuze zijn Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2005 maar dan vraagt ie of ik em wil verwijderen... en als ik op nee klik dan sluit de setup af Reageren
Joriz Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 maar dan vraagt ie of ik em wil verwijderen... en als ik op nee klik dan sluit de setup af Je moet op Ja klikken slimpie. Je moet eerst het spel verwijderen wil je het opnieuw kunnen installeren. Reageren
Timotees Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 maar dan heb je hem toch niet 2 keer geinstaleerd? Reageren
Joriz Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 maar dan heb je hem toch niet 2 keer geinstaleerd? Nee dan niet nee. Maar je moet eerst minimaal het spel een keer schoon geinstalleerd. Dan is het gewoon simpelweg de map kopieren en plakken in de Rockstar Games map. Dan heb je hem 2 keer op je pc staan en kan je doen met het kopie wat je wilt. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2005 maar dan ben ik al mijn auto's en mods kwijt :crying: :crying: :crying: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.