rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een nieuwe pc, en nu vraag ik me af: Wat is de beste en tevens goedkoospste site alwaar je jouw computer naar eigen wens kan samenstellen? Bedankt! Reageren
joppie Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik weet wel dat Alternate erg goed is in alles voor een computer of voor entertainment e.d. Of het de goedkoopste is weet ik niet,maar denk wel een van de beste... Reageren
Ophion Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Inderdaad, Alternate is erg overzichtelijk, heeft een goede klantenservice (had laatst een kapotte dual inverter van een neon licht, kreeg ik een compleet nieuw neonlicht!), ze leveren goed (zeer goed en snel!) en de prijzen zijn niet te duur. Wat wil je nog meer? Reageren
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Inderdaad, Alternate is erg overzichtelijk, heeft een goede klantenservice (had laatst een kapotte dual inverter van een neon licht, kreeg ik een compleet nieuw neonlicht!), ze leveren goed (zeer goed en snel!) en de prijzen zijn niet te duur.Wat wil je nog meer? Ik zal hem eens proberen Als iemand nog een tip heeft dan hoor ik hem natuurlijk graag! Reageren
Limbolander Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 www.azerty.nl is ook wel bekend en goed, maar het is net waar jij je het meest op het gemak voelt, dus gewoon die winkel pakken die je zelf het liefst hebt. ik heb zelf bij www.pcglobe.nl me onderdelen besteld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.