Jump to content

IS de multiplayer echt zo slecht?


rakker126

Multiplayer goed/slecht  

89 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe vindt jij de multiplayer van gta4?

    • Geniaal
      25
    • Vermakelijk
      31
    • Redelijk
      9
    • Niet zo bijzonder
      8
    • Ronduit slecht!
      7


Recommended Posts

  • 4 weken later...
Ik vind het echt driedubbel waardeloos.

De player limieten zijn veel te laag, had minstens dan 50 players gedaan.

Hahah, jij wilt niet weten wat voor ongelovelijke chaos het word met 50 mensen, ten eerste het praten (Headsets op consoles, je hoort elkaar niet meer)

Ten tweede zou de online server dat nooit aankunnen, 50 mensen in een spel wat graphisch veel vraagt

Ik vind zelf de Multiplayer 'vermakelijk' , altijd leuk met wat vrienden een beetje ouwehoeren, schommelgltich, beetje stunten met de motoren, elkaar de weg af rammen..prima!

Ook vind ik het wel grappig met een paar vrienden dan online tegen andere gasten te gaan, in Free Roam, mits daar toch al geschoten wordt, anders gaan wij ook niet schieten ^_^

Ik vermaak me er wel mee ^_^

Resistance 2 heeft een limiet van 60 online ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt driedubbel waardeloos.

De player limieten zijn veel te laag, had minstens dan 50 players gedaan.

Hahah, jij wilt niet weten wat voor ongelovelijke chaos het word met 50 mensen, ten eerste het praten (Headsets op consoles, je hoort elkaar niet meer)

Ten tweede zou de online server dat nooit aankunnen, 50 mensen in een spel wat graphisch veel vraagt

Ik vind zelf de Multiplayer 'vermakelijk' , altijd leuk met wat vrienden een beetje ouwehoeren, schommelgltich, beetje stunten met de motoren, elkaar de weg af rammen..prima!

Ook vind ik het wel grappig met een paar vrienden dan online tegen andere gasten te gaan, in Free Roam, mits daar toch al geschoten wordt, anders gaan wij ook niet schieten ^_^

Ik vermaak me er wel mee ^_^

Resistance 2 heeft een limiet van 60 online ;)

Poeff...is dat dan niet een chaos, als ik soms al op GTA hoor met 16 mensen (en altijd een paar schreeuwende kut koters die gaan blazen in de headset wanneer ze zich vervelen)

Overigens vind ik de Deathmatches niet kloppen, sommige gasten schieten je van een kilometer afstand neer, of je schiet op iemand die op je af komt lopen, gaat niet dood, en wanneer hij een kogel afvuurt ben ik wel meteen dood

En jah, ik richt altijd op het hoofd, en vaak dezelfde wapens ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op 'vermakelijk'. De multiplayer is leuk, maar niet meer als dat. Ik speel liever CoD 4 online :puh:. Bovendien vind ik het echt jammer dat er geen mogelijkheid is voor eigen gamemode's, zoals je dat hebt bij SA-MP. Maar slecht zou ik de multiplayer zeker niet noemen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

:D

Ik vind het echt driedubbel waardeloos.

De player limieten zijn veel te laag, had minstens dan 50 players gedaan.

Hahah, jij wilt niet weten wat voor ongelovelijke chaos het word met 50 mensen, ten eerste het praten (Headsets op consoles, je hoort elkaar niet meer)

Ten tweede zou de online server dat nooit aankunnen, 50 mensen in een spel wat graphisch veel vraagt

Ik vind zelf de Multiplayer 'vermakelijk' , altijd leuk met wat vrienden een beetje ouwehoeren, schommelgltich, beetje stunten met de motoren, elkaar de weg af rammen..prima!

Ook vind ik het wel grappig met een paar vrienden dan online tegen andere gasten te gaan, in Free Roam, mits daar toch al geschoten wordt, anders gaan wij ook niet schieten ^_^

Ik vermaak me er wel mee ^_^

Grafisch heeft er geen fuck mee te maken, behalve als je het op een crappy pc gaat hosten ja, als er gewoon goeie (payed(bv. bij clans of MS gaat hosten)) servers maakt het dus geen bal uit, in 2005 was BF2 grafisch ook goed, en dat draaide met 64 man ook gewoon goed, mits de verbinding brak was.

Ontopic, ik vind de MP niet zo veel aan, af en toe racen en free-roamen is leuk, dm'en kan ook nog wel, maar je moet dan niet bij mensen zitten die tijdens het racen (extreem) gaan beuken of gaan blokken, en bij tdm'en gaan team killen, en bij dm'en boven een auto pakken en weg rijden.

Free-roamen gaan ook vele schieten, terwijl je gewoon rustig wilt rijden, en ook dat is brak.

Sommige spelers verkloten het echt.

inderdaad vooral in freeroam als je dichtbij spawnt dan kan je niets ze vallen je altijd aan je kan nergens heen en dan gaan ze je met helikopters volgen :S

ps: op welk platform speel je

pps: zoja op ps3 vrienden?

Ja , dat is waar veel spelers verkloten het echt , maar Gta is nogal gemaakt om met je eigen vrienden te spelen en dan lol trappen , niet dat er zon klote chinees komt die in een helikopter kruipt en je gaat neerknallen

Ps: is goed add gillesOWNSyou :puh: bomme naam hé?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is erg vet als je gewoon met vrienden met een headset gaat spelen.. alleen heb ik zelf problemen met het connecten soms. Dan krijg ik de melding dat de game niet meer bestaat (game session no longer exists) terwijl degene die me invite gewoon nog op me zit te wachten. Dit heb ik niet bij iedereen, dus ik weet niet waar dat aan ligt.

Verder vind ik als het wel gewoon werkt, dat het heel erg vermakelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we vooral niet vergeten dat dit de eerst GTA multiplayer is die R* ooit voor GTA heeft gemaakt, hè! :Y Voor een eerste keer, sprong in het diepe, brengen ze het er toch wel erg goed vanaf, is mijn opinie! Mijn rate: 7/10

Wat ik mis, is vooral open interieurs: In Freemode zou gewoon alles te betreden moeten zijn. En verder, ik mis nogal wat auto's die wel in de singleplayer zitten, maar niet in de multi.

Met de TLAD multiplayer modes heeft R* trouwens wel een stap in de goeie richting gezet. Je merkt gewoon dat de ervaring wat groter is geworden!

Ontzettend K** is echter wel, dat bij Freemode de blips (radar) niet meer uitgezet kunnen worden... :N Daarvoor zouden ze echt slaag moeten krijgen, (Spank the MF-ers! :D ) want dat zorgde er juist voor dat je in die enorme stad ook echt een andere speler onverwacht tegen kon komen, ipv "ow daar loopt groen" en "daar komt roze aan".. :duh:

Enfin, ik blijf bij mijn 7/10! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

60 man is gewoon een totale chaos denk ik.Kan me niet voorstellen dat het dan echt heel leuk is.

Maar ik vind het wel fijn als er ook wel een stuk of 10 zijn,want anders met 3 man is ook weinig aan :N

Link to comment
Delen op andere websites

Oké het is leuk om met vrienden te doen maar als er ff geen vrienden aanwezig zijn is er egt geen bal aan!

De andere mensen zijn meestal noobs,ze teamkilllen,stoppen midden in een potje hangmansnoose en dat soort dingen ......

Met vrienden is het wel leuk om met free mode easter egs enzo te zoeken en rond te hangen :)

6/10 en ja met free mode kan je niet eg lol maken is gwn deatmatch zonder punten :kots:

Bewerkt: door redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...