Dark_Zemy Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Kan ik de Sirenes van NY in GTAIII Krijgen? Zoja, hoe en waar allemaal. Alvast bedankt. Reageren
K.O. Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Ja hoor, dat is helemaal niet zo moeilijk, als je maar een geluidsbestand hebt met de sirene van de New Yorkse politie. Aangezien ik er nog nooit ben geweest en ik GTA IV niet echt goed aan de praat heb gekregen, zou ik niet weten hoe die sirene precies klinkt. Daarom deze vraag: heb je dat bestand al in je bezit, of moet je daar nog naar zoeken? Als je het al hebt zal ik wel uitleggen hoe je dat moet doen. Als je dat nog niet hebt, zul je toch echt eerst op internet moeten zoeken naar dat bestand. (Weet ik, ik ging er vanuit dat in GTA IV de echte sirenes van de NY politie zitten, aangezien dat zich ook in NY afspeelt. ;-) ) Wanneer ik weer op de computer kan komen waar GTA3 op staat (monitor is stuk, heb geen andere monitor) zal ik het je uitleggen. OF iemand moet in de tussentijd natuurlijk dit topic zien staan. Bewerkt: 4 januari 2009 door K.O. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Het gaat over GTAIII Hé? En, ja ik heb de files al. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.