kevinja Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ps2: Kan je als je de laatste missie hebt gehaald in het huis van Ryder,Sweet en nog meer anderen huizen?? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 nope, Je kan dan alleen in je eigen safehouses komen: zo'n stuk of 50. Reageren
kevinja Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 ik had wel eens gezien op filmpje Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) ik had wel eens gezien op filmpje Dat waren hoogstwarschijnlijk filmpjes van Modificaties. Je kunt sommige huizen en dergelijke bezoeken door gebruik te maken van het Hidden Interiors Universe. Daarover vind je hier meer informatie. Succes. Bewerkt: 28 december 2008 door MegaPilot Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) ik had wel eens gezien op filmpje Ja, je kunt verschillende interriors bezoeken daarmee ook het huis van Sweet en Ryder. >>Hier<< kun je lezen hoe je daar kan komen via de Ganton Gym Glitch. Dan moet je vervolgens even kijken in welke hemel de huizen zitten. Veel succes! Dit filmpje toont aan hoe het in zijn werk gaat: Edit: MegaPilot was sneller! Bewerkt: 28 december 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.