Jump to content

Welke gta vindt jij het moeilijkste


Mr CJ

Welke gta vindt jij het moeilijkste  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. poll

    • GTA VC
      12
    • GTA SA
      25
    • GTA IV
      7


Recommended Posts

Momenteel vind ik SA moeilijker dan GtaIV. Ik zit aan het 2de eiland zonder moeite.

In de vorige gta's moest ik soms 10x dezelfde opdracht doen om te slagen.

Nu bij deze gta lukt alles de eerste keer (1x na 3keer)

Hopelijk komt het wat moeilijker, want nu ios het kinderspel :7

Bewerkt: door Mr CJ
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze eigenlijk geen een van beide moeilijk... :7 Wil je ook even daarom de Poll wijzigen en er bijzetten "Ik vind ze allebij niet moeilijk."

Ach sommige stukjes waren wel lastig maar over het grootsete deel waren ze allemaal niet zo moeilijk. Aangezien de schamele keus kies ik voor SA.

Link to comment
Delen op andere websites

IV is inderdaad aardig makkelijk, zeker als je na gaat hoe makkelijk IV toch nog uit te spelen is zonder cheats, maar dat komt vooral door dat nieuwe dekkingsysteem wat ook nog erg goed werkt ook.

Bij VC en SA was het vaak gewoon onmogelijk om zonder cheats bepaalde missies te doen omdat je niet goed genoeg dekking kon nemen, of je moet gewoon een stapel geduld hebben wat ik dus niet heb.

Link to comment
Delen op andere websites

sa is de moeilijkste

zit op een race stuk waar ik niet verder kom :puh: al een heel jaar :cry: :cry: :cry: :cry:

ik ook, die race sie begint daar onder dat brugje (ik denk die races bij de gargae, maar weet het ni zeker)

en ook nog die 8track

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze eigenlijk geen een van beide moeilijk... :7 Wil je ook even daarom de Poll wijzigen en er bijzetten "Ik vind ze allebij niet moeilijk."

't zijn er 3 :')

Ik vind GTA VC het lastigs, vooral die missie waar je Lance moet redden (Zonder cheats heh)

Link to comment
Delen op andere websites

sa is de moeilijkste

zit op een race stuk waar ik niet verder kom :puh: al een heel jaar :cry: :cry: :cry: :cry:

ik ook, die race sie begint daar onder dat brugje (ik denk die races bij de gargae, maar weet het ni zeker)

en ook nog die 8track

bedoel je die races van Woozie? Probeer anders in het begin je tegenstanders van de baan te rammen d.m.v. een P.I.T. manouvre

ontopic: GTA SA vind ik het moeilijkst, daar moet je missies soms wel een paar keer opnieuw doen.

Mede door het dekkingssysteem van GTA IV is het spel makkelijk, ik zit zonder moeite op het tweede eiland, heb maar 2 missies opnieuw moeten doen omwille van een misverstandje :puh: en ik heb het op de PC en vind het dus ook makkelijk om met de muis te mikken, wat je vijanden ook al sneller kilt.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA VC het moeilijkst, ik zit al meer dan een jaar vast. Maar ik heb ook eers GTA SA gekocht en uitgespeeld en daarna VC en dan is VC niks aan. GTA IV vindt ik het makkelijkste GTA spel tot nu toe. qua dekking dan. GTA III heb ik ook nog nooit uit gespeeld.

Enige probleem is ene heb ik op PC en andere op PS2 raak ik wel eens mee in de war met moeilijkheidsgraad.

Top 4 Makkelijkheid.

4. GTA VC ( PS2 )

3. GTA III ( PC )

2. GTA SA ( PS2 )

1. GTA IV ( PC )

Link to comment
Delen op andere websites

IV is inderdaad aardig makkelijk, zeker als je na gaat hoe makkelijk IV toch nog uit te spelen is zonder cheats, maar dat komt vooral door dat nieuwe dekkingsysteem wat ook nog erg goed werkt ook.

Bij VC en SA was het vaak gewoon onmogelijk om zonder cheats bepaalde missies te doen omdat je niet goed genoeg dekking kon nemen, of je moet gewoon een stapel geduld hebben wat ik dus niet heb.

Je hebt gelijk, sommige waren gewoon TE erg!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...