Jump to content

missie opnieuw starten stevie's auto theft


Chryzer

Recommended Posts

Ik was bezig met een auto terug te brengen naar de garage van Stevie.

Op een gegeven moment belde Packie mij. Nu bleek dit niet een uitje te zijn maar werd er gelijk een missie gestart.

In die missie raakte ik de auto die ik aan stevie moest geven kwijt.

Als ik terug rijd naar de plek waar de auto oorspronkelijk stond zie ik hem niet meer.

Weet iemand hoe ik de missie van stevie opnieuw kan starten?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens je game te saven in één van je safe houses en dan eventueel de game eens te herstarten. Kijk dan eens of de wagen er staat, misschien wordt deze namelijk nu niet geladen ofzo?

Heb ik ook geprobeerd. Ook GTA al afgeloten en opnieuw opgestart.

Kan de wagen nu niet meer vinden op de aangegeven plek.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eventjes wachten denk ik.

Of Stevie belt je opnieuw en vraagt of je de auto opnieuw voor hem wilt zoeken, of hij vraagt je voor een nieuwe auto ;)

Ik heb die auto's van Stevie ook niet gehad, terwijl ik het spel wel uitgespeeld heb.

Is dus een zijmissie.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eventjes wachten denk ik.

Of Stevie belt je opnieuw en vraagt of je de auto opnieuw voor hem wilt zoeken, of hij vraagt je voor een nieuwe auto ;)

Ik heb die auto's van Stevie ook niet gehad, terwijl ik het spel wel uitgespeeld heb.

Is dus een zijmissie.

Als je het spel voor de volle 100% wilt uitspelen heb je ook de missies van Stevie nodig, hoe jammer dat soms ook mag klinken. Tevens belt Stevie je niet, maar sms't die je, igi0n. Ik weet niet of de oplossing inmiddels al gevonden is maar zo ja, dan hoor ik het graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eventjes wachten denk ik.

Of Stevie belt je opnieuw en vraagt of je de auto opnieuw voor hem wilt zoeken, of hij vraagt je voor een nieuwe auto ;)

Ik heb die auto's van Stevie ook niet gehad, terwijl ik het spel wel uitgespeeld heb.

Is dus een zijmissie.

Als je het spel voor de volle 100% wilt uitspelen heb je ook de missies van Stevie nodig, hoe jammer dat soms ook mag klinken. Tevens belt Stevie je niet, maar sms't die je, igi0n. Ik weet niet of de oplossing inmiddels al gevonden is maar zo ja, dan hoor ik het graag.

Nee, nog steeds geen oplossing gevonden. Ben al meerdere keren terug gegaan naar vindplaats maar daar staat nu een andere wagen. Ook al eens een ranger gestolen op andere plaats maar dit werkt ook niet...

Mocht iemand alsnog een oplossing weten hoor ik het heel graag.

Wil toch wel de 100% halen nl.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...