Jump to content

Online problemen


db_046

Recommended Posts

hoi hoi, :cya:

Ik hoop dat iemand van jullie me verder kan helpen.

Ik heb al op google gezocht naar de problemen ik merk wel dat er meer mensen last van hebben maar er niet echt een oplossing voor is.

Zodra ik gta 4(PC) online wil spelen zegt ie meestal: You have been removed from the game.

Als ik dan toch in een spel kom na 5x proberen zegt hiij na een paar minuten: Disconected because your router/nat is to strict.

Ik heb al wat met die poorten liggen knoeien mar dat wil niet helpen en ik weet ook niet percies wat ik moet invullen, Hier zie je wat ik zou kunnen invullen:

GigasetSX5516.jpg

bvd Gr Dennis

Bewerkt: door db_046
Link to comment
Delen op andere websites

hoi hoi, :cya:

Ik hoop dat iemand van jullie me verder kan helpen.

Ik heb al op google gezocht naar de problemen ik merk wel dat er meer mensen last van hebben maar er niet echt een oplossing voor is.

Zodra ik gta 4(PC) online wil spelen zegt ie meestal: You have been removed from the game.

Als ik dan toch in een spel kom na 5x proberen zegt hiij na een paar minuten: Disconected because your router/nat is to strict.

Ik heb al wat met die poorten liggen knoeien mar dat wil niet helpen en ik weet ook niet percies wat ik moet invullen, Hier zie je wat ik zou kunnen invullen:

GigasetSX5516.jpg

Misschien moet je jouw beveiliging wat lichter zetten?

bvd Gr Dennis

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn beveiliging totaal uit firwall in de router en firewall in vista uit maar dat wil niet helpen.

Dat is zeker niet aan te raden man!!!

Je zet je beveiliging toch niet uit om een spelletje te spelen...

Probeer GTA 4 aan je vertrouwde applicaties toe te voegen.

Als dat niet werkt, sluit je pc rechtstreeks aan op de internetkabel (dus zonder router ertussen) en probeer dan eens.

Verder zou het kunnen liggen aan instellingen, maar dat is niet echt mijn gebied hoor, die poorten...

Ben je ook zeker dat je computer virus/spywarevrij is? Sommige malware heeft wel al eens de neiging om time-outs te zenden en daardoor kan je worden verwijderd uit een online multiplayerspel.

Probeer ook niet te veel te knoeien met Port-Forwarding en dergelijke, want daar durft het vaak nog al eens strop lopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het gedaan om het even te testen. maar dat wou ook niet helpen.

ik heb gta al toegevoegd aan vertrouwde applicaties, maar hij blijft vertellen router/nat to strict.

Echt z'n gekloot heb nog nooit problemen gehad alleen bij gta de rest bv cod4 enzo spelen prima online.

Ik kan niet zonder het modem/router spelen ik heb namelijk adsl.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn beveiliging totaal uit firwall in de router en firewall in vista uit maar dat wil niet helpen.

Dat is zeker niet aan te raden man!!!

Je zet je beveiliging toch niet uit om een spelletje te spelen...

Probeer GTA 4 aan je vertrouwde applicaties toe te voegen.

Als dat niet werkt, sluit je pc rechtstreeks aan op de internetkabel (dus zonder router ertussen) en probeer dan eens.

Verder zou het kunnen liggen aan instellingen, maar dat is niet echt mijn gebied hoor, die poorten...

Ben je ook zeker dat je computer virus/spywarevrij is? Sommige malware heeft wel al eens de neiging om time-outs te zenden en daardoor kan je worden verwijderd uit een online multiplayerspel.

Probeer ook niet te veel te knoeien met Port-Forwarding en dergelijke, want daar durft het vaak nog al eens strop lopen...

Ja, want hoe je het ook wend of keerd Internet heeft altijd Virussen ook via GTA IV Multiplayer. Je kan ze altijd krijgen, dus als je Computer straks crasht door een of andere virus, je eigen schuld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het gedaan om het even te testen. maar dat wou ook niet helpen.

ik heb gta al toegevoegd aan vertrouwde applicaties, maar hij blijft vertellen router/nat to strict.

Echt z'n gekloot heb nog nooit problemen gehad alleen bij gta de rest bv cod4 enzo spelen prima online.

Ik kan niet zonder het modem/router spelen ik heb namelijk adsl.

Het is iig opgelost ik Nat staat nu op open :D ipv strikt ik had priority port mijn eigen ip toegewezen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het gedaan om het even te testen. maar dat wou ook niet helpen.

ik heb gta al toegevoegd aan vertrouwde applicaties, maar hij blijft vertellen router/nat to strict.

Echt z'n gekloot heb nog nooit problemen gehad alleen bij gta de rest bv cod4 enzo spelen prima online.

Ik kan niet zonder het modem/router spelen ik heb namelijk adsl.

Het is iig opgelost ik Nat staat nu op open :D ipv strikt ik had priority port mijn eigen ip toegewezen

Ik heb aan de afbeelding te zien de zelfde router (adsl) en uiteraad het zelfde probleem welke optie heb jij uitgezet zodat je wel kon spelen?of hoe heb je het in gesteld ? Ik kom er niet meer wijs uit.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
ik heb problemen met het online spele van gta in multiplayer mode met rechtstreekse kabel en als ik dan speel zegt mijn gta your disconected from game sesion (odat je pc te traag draaid) kunne jullie mij helpe

Als er staat dat je disconnected bent omdat je PC te traag gaat, dan komt dit omdat je PC niet snel genoeg is, zoals de melding al vermeld. De enige oplossing is om de grafische instellingen wat lager te zetten, of om nieuwe hardware te kopen die GTA IV beter kan draaien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb problemen met het online spele van gta in multiplayer mode met rechtstreekse kabel en als ik dan speel zegt mijn gta your disconected from game sesion (odat je pc te traag draaid) kunne jullie mij helpe

Als er staat dat je disconnected bent omdat je PC te traag gaat, dan komt dit omdat je PC niet snel genoeg is, zoals de melding al vermeld. De enige oplossing is om de grafische instellingen wat lager te zetten, of om nieuwe hardware te kopen die GTA IV beter kan draaien. ;)

het staat op de laagste grafische instellingen een juist nieuwe laptop

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb problemen met het online spele van gta in multiplayer mode met rechtstreekse kabel en als ik dan speel zegt mijn gta your disconected from game sesion (odat je pc te traag draaid) kunne jullie mij helpe

Als er staat dat je disconnected bent omdat je PC te traag gaat, dan komt dit omdat je PC niet snel genoeg is, zoals de melding al vermeld. De enige oplossing is om de grafische instellingen wat lager te zetten, of om nieuwe hardware te kopen die GTA IV beter kan draaien. ;)

het staat op de laagste grafische instellingen een juist nieuwe laptop

Dan is de laptop waarschijnlijk te zwak om GTA IV MP voor een tijdje te kunnen spelen. Een laptop is sowieso niet gemaakt om op te gamen. Wat is de processor, werkgeheugen (RAM) en videokaart van de laptop?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb problemen met het online spele van gta in multiplayer mode met rechtstreekse kabel en als ik dan speel zegt mijn gta your disconected from game sesion (odat je pc te traag draaid) kunne jullie mij helpe

Als er staat dat je disconnected bent omdat je PC te traag gaat, dan komt dit omdat je PC niet snel genoeg is, zoals de melding al vermeld. De enige oplossing is om de grafische instellingen wat lager te zetten, of om nieuwe hardware te kopen die GTA IV beter kan draaien. ;)

het staat op de laagste grafische instellingen een juist nieuwe laptop

Dan is de laptop waarschijnlijk te zwak om GTA IV MP voor een tijdje te kunnen spelen. Een laptop is sowieso niet gemaakt om op te gamen. Wat is de processor, werkgeheugen (RAM) en videokaart van de laptop?

processor: Intel® Core2 Duo CPU T9550 @ 2.66GHz 2.67GHz

RAM geheugen: 4,00GB

videokaart: NVIDIA GeForce 9600M GT

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...