Jump to content

The Snow Storm


bartos01

Recommended Posts

hallo iedereen, ik geraak niet voorbij de missie The Snow Storm (de missie waar je de gestolen coke van Elizabeta moet terug brengen[/font]) ik geraak voorbij al die mannen die op mij schieten tot ik de coke heb terug gevonden. dan komen er allemaal politie (ik heb 3 sterren) en dan geraak ik niet verder. ik heb meestal als de politie nog komt al men health en full armor. toch geraak ik niet uit het oud hospitaal, ik zoek overal dekken maar die stomme flikken gaan dan een andere weg en lopen gewoon naar mij waar ze dan op mij schieten (terwijl ik in dekking sta) en ben dan altijd redelijk veel van mijn health kwijt. ik geraak dus niet bij een auto om te ontsnappen of een boot om te ontsnappen.

wie kan me helpen??

ps: ik heb alle tips van wikigta al gedaan maar ik kom niet verder :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet vooral niet op de politie letten. Als je de coke heb, sprint je weg, zonder ook maar 1 kogel te lossen. Wat wel belangrijk is dat je de uitgang weet te vinden, want je raakt daar erg gemakkelijk verdwaald. Pak overigens ook de Body Armor even die in het gebouw ligt. Volgens mij bij de coke. Dan ren je keihard naar de uitgang, en let dus vooral niet op de politie. Buiten het gebouw staat een bobcat. Pak die en vlucht er mee weg. Dan moet je het kunnen halen. Ook ligt er in het water een boot, die je ook kan pakken.

Zorg voor veel ammo, volle health en volle body armor. Dan moet het lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben daar ook en ik kom wel steeds buiten en kan ook steeds makkelijk die bobcat pakken(gewoon zo snel als je kan rennen) maar die kut politie[/font] gaat maar niet weg elke keer vliegt me auto weer in de fik :N

maar van die boot wist ik niet die ga ik nu ook maar es proberen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wel even een paar tips als je de auto neemt om weg te komen. Meteen vol gas om de blokkade heenrijden zonder om te kijken. Precies daarna ga je van het eiland af want zolang je daar zit is het haast onmogelijk om uit de cirkel te komen waar de politie je zoekt. Vervolgens als je (misschien) nog in de cirkel zit maar de politie ziet je niet (dan worden de sterren grijs) moet je een zijweg nemen en keihard racen. Desnoods neem je wat meer zijwegen. De politie zal dan namelijk de verkeerde kant op rijden om je te vinden dus dan raak je ze kwijt. De rest begrijp je dan waarschijnlijk wel, gewoon keihard rijden (misschien van auto wisselen als je een wilde rit hebt gehad..) en dan ben je ze kwijt en doe je de rest van de missie wat overigens heel makkelijk is en wat amper fout kan gaan. Je moet dan namelijk ergens naartoe rijden, verder geen grappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...