Jump to content

Remcconen Vs Timske

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Free

Soort design: Sig

Size design: 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Je moet een beginner zijn. Ben ik zelf namelijk ook ;)

Personen: Max 4

Bewerkt: door Remcconen
Geplaatst:

Ik heb een battle lopen die begint pas op 1 Janari, zullen wij nu doen? Ik lever hem dan misscihen vannavond nog in ;)

Geplaatst:
Ik heb een battle lopen die begint pas op 1 Janari, zullen wij nu doen? Ik lever hem dan misscihen vannavond nog in ;)

Is goed.

Hier is de mijne:

timsketurtlebewerkt1vq8.png

Ik vind hem zelf best goed gelukt.

@ Remcconen, hieronder je Formule 1 signature vind ik je mooiste tot nu toe ;) Jij wint :puh:

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:
kan ik ook nog mee doen ? ^_^
PB'tje sturen? Ik denk het niet, want hier is de eerste rate:

Remcconen: Het mag wel iets kleurrijker, de achtergrond is erg rood, met een rode wagen ervoor. De render is goed geplaats, en je naam ook, met een mooi balkje eronder. Maar de tekst mag wel iets kleiner van mij, en 'Kimí Raikkonen' zou ik ergens anders neerzetten. Border is wat dunnetjes, 2 pixel zwart past het beste denk ik.

Timske: De achtergrond is redelijk, maar de witte 'gaten' mogen er wel uit, als je de witte achtergrond lichtgroen (of een andere kleur) maakt, wordt het al een stuk voller. De render is kan misschien wat kleiner, tekst moet zeker kleiner. Veel te groot, vind ik. En misschien ook een ander lettertype. Het streepje onder je naam loopt aan de linker kant niet goed door.

Mijn stem gaat naar Remcconen.

Remco: 1

Tim: 0

>>> Door .Levi.: Ik zeg het alvast, het is niet nodig steeds de tussenstand te melden.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Remcconen maakt, dankzij deze overwinning, zijn intrede in de ranking! Timske is nog niet in de ranking opgenomen, dus voor hem veranderd er niets.

Remcconen: +1

Timske: -

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...