Danoontje_nl Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 hallo ik wil een nieuwe case gaan kopen.alleen heb ik een case gezien waarvan de voeding benden moet.kan ik dan gewoon me voeding omdraaien en daar instoppen of moet ik daar speciaal een andere voor aanschaffen?groeten D_nl Reageren
Woetsha Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Nee, je kan je oude voeding gewoon onderaan plaatsen. Dus je moet geen nieuwe voeding aanschaffen. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 oke mooi zo vroeg het me af omdat er onder mijn voeding een fan zit. Reageren
Naudin Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Dus je bedoelt dat de voeding nu linksonder zit? Je zou wel even moeten oppassen met de lengte van de kabels denk ik, maar daar zijn altijd weer verlengstukjes voor een appel en een ei te verkrijgen. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 nee deze voeding zit gewoon boven.maar bij de andere case die ik wil gaan kopen moet je de voeding beneden plaatsen. Reageren
Naudin Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 nee deze voeding zit gewoon boven.maar bij de andere case die ik wil gaan kopen moet je de voeding beneden plaatsen. Sorry dat bedoel ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.