Timske Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Je hoeft alleen een soort layout te maken maar dan niet in te kleuren enzovoort. Je hoeft alleen bijvoorbeeld paar vakjes enzo maken Ik vraag het omdat ik zelf niet een goede opstelling kan vinden. En ik wil een vuurwerk site maken Type: Layout Stijl: Template Grootte: Maakt niet uit Afbeelding: Geen Tekst: Geen Rand: 2 pixels Kleuren: zwarte lijnen/donker blauw zou ik fijn vinden Render (optioneel): Geen Extra (optioneel): Geen Aanvraag onduidelijk? Zeg het Reageren
Timske Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Graag voor donderdag nog Reageren
2fast{0} Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Vind hem niet duidelijk genoeg om iets te maken, sorry. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 ik ben het met 2fast{o} eens ik wil je wel helpen maar maak dan eerst een net lijstje grz. C. Reageren
Timske Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik heb al een begin: <-- Alleen ik weet niets meer.. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik heb al een begin: <--Alleen ik weet niets meer.. Nou maak je nog geen duidelijkheid voor ons, zeg nou eens precies wat je wilt, dan wil ik best voor je aan de slag, maar zo kan ik dus niet helpen en is dit lijstje niet echt nuttig. Reageren
Timske Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Zoiets maar dan mooier: Reageren
Mastertuner Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Echt duidelijk is het niet moet ik toegeven Kun je iets speciefieker zijn? Bv. Resolutie, etc. 'Maakt niet uit' is niet echt duidelijk Plak er een grootte op Zo voorkom je het lange wachten vooraleer iemand je helpt Bewerkt: 29 december 2008 door Mastertuner Reageren
Timske Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik wil eigenlijk dat iemand een soort layout maakt.. Met verschillende dingen. Dus bijvoorbeeld met buttons en een menu en die dingen allemaal. Dat zou ik graag willen. Moet wel in vuurwerk stijl Reageren
Mastertuner Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Dat is al een begin En wat moet er precies op die buttons staan? En wat bedoel je met 'vuurwerk stijl'? Heb je een afbeelding of zo? En 'met verschillende dingen' ? Duidelijk zijn is de boodschap Grtz Reageren
Timske Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Maak maar een layout Ik zet de tekst erwel op. En ik heb zelf al een idee voor de buttons. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.